„Žiūrint į Onutę neišgerti būtų griekas“, – po O.Kolobovaitės pasirodymo kalbėjo komisijos narė Zita Kelmickaitė. Šią frazę moteris taikė daugiau vyriškajai auditorijai, kuriai po puikaus Onos pasirodymo, pasak Z.Kelmickaitės, iš jaudulio gali prireikti vaistų. Laidoje O.Kolobovaitė su Liudu Mikalausku atliko kūrinį iš operos „Porgis ir Besė“.
Kitu komisijos favoritu tapęs A.Apšega apie save yra pasakęs, kad yra charizmatiškas žmogus. „Ar „charizmatiškas“ yra tas pats kas „gražus?“ – laidos dalyvį kamantinėjo laidos vedėjas Marius Jampolskis. „Charizma be grožio nelabai įmanoma“, – nesutriko pasitikėjimo savimi neprarandantis A.Apšega.
Andrius Apšega |
„Jei jūs tokiais tempais eisite ir toliau, ir nepraėjus dvidešimt penkiems metams man teks pasitraukti. Iki šiol iš visų buvusių pretendentų jūs mane labiausiai patenkinote“, – „Triumfo arkos“ dalyvį pagyrė komisijos narys Vytautas Juozapaitis.
„Viduj kirba nuojauta, kad jūs labai perspektyvus jaunuolis“, – po A.Apšegos pasirodymo pakomentavo operos solistė Sigutė Stonytė.
Ne kartą kritikuota dėl per didelio pasitikėjimo savimi, šįkart Anos Elizos dainą iš Franco Lehar'o operetės „Paganinis“ atlikusi Jomantė Šležaitė buvo pagirta už drąsą renkantis kūrinį.
„Jūs man primenate drugį, kurį komisija vis nuveja nuo žvakės liepsnos, o jis vis nusvyla, bet vis vien grįžta. Man rodos, taip ir grūdinamas plienas“, – Jomantę pagyrė režisierius Gytis Padegimas.Kaip pats dantistas negali susitaisyti dantų, taip ir jai reikia pasikliauti pedagogais ir savo žalią balsą patikėti jiems.
Komplimentų pelnė ir projekte dalyvaujantis, dvejus metus tedainuojantis ūkininkas Augustinas Šimkus. „Daro kiek gali, nesimaivo ir patinka mano mamai“, – svarbiausias Augustino savybes išvardijo Z.Kelmickaitė. G.Padegimas Augustiną pavadino šiuolaikiniu operos „viliokliu, žavokliu“, o V.Juozapaitis teigė neatmetąs galimybės ateityje Augustiną išvysti kaip vieną iš savo scenos partnerių.
Tačiau ne visiems dalyviams didelis pasitikėjimas savimi išėjo į naudą. Kitai laidos dalyvei Agnei Sabulytei komisija patarė daugiau dėmesio skirti dainavimui, o ne dramaturgijai.
„Kaip pats dantistas negali susitaisyti dantų, taip ir jai reikia pasikliauti pedagogais ir savo žalią balsą patikėti jiems“, – apie A.Sabulytę atsiliepė Z.Kelmickaitė.