Po visų penkių burtų keliu naujai sudarytų porų pasirodymų pagal projekto taisykles trys mažiausiai žiūrovų balsų gavusios poros atsidūrė projekto „karštojoje zonoje“, kurioje dėl išlikimo dalyviai kovėsi asmeniškai. Žiūrovų sprendimu, į „karštąją zoną“ pateko Rugilės ir Airido, Veronikos ir Justo bei Sandros ir Tomo poros. Šie šokėjai komisijai demonstravo solo pasirodymus, o prasčiausiai, komisijos nuomone, pasirodė Veronika ir Justas. Šokėjai daugiau nebetęs kovos projekte.
Nuo salsos iki šiuolaikinio šokio
Pirmoji pasirodė Airido ir Rugilės pora, sušokusi publikai salsą. Šokėjai savo pasirodymu perkėlė žiūrovus į saulėtą paplūdimį, nustebino pasirodymo ekspresija, kaitino seksualiais judesiais ir akrobatiniais triukais. „Man labai patiko Airidas figūriškai – jo užpakalis buvo kaip babuinos“, – vaizdingai komentavo J.Smoriginas. J.Sodytė kartu su D.Žebrausku pasirodymą įvertino teigiamai, tačiau pripažino pasigedę aistros ir klubų lingavimo...
Įspūdingą pasadoblį žiūrovams atliko Kristina ir Dominykas. Šokis užkrėtė žiūrovus aistra ir temperamentu, šie negailėjo aplodismentų šokėjų atliktiems akrobatiniams triukams, vaidybai. Dviprasmiškai pasirodymą vertino komisijos nariai: „Man šitas Karibų piratas žiauriai patiko!“ – šaukte šaukė J.Sodytė. Jai prieštaravo D.Žebrauskas, pasigedęs šokėjų tarpusavio ryšio. „Dominykai, pas tave ne fizinė negalia – pas tave psichinė negalia. Ir tu dėl jos iš tokio banalaus pasadoblio padarei kičinį šedevrą!“ – džiaugėsi J.Smoriginas.
Trečioji pasirodė Sandros ir Tomo pora, atlikusi šiuolaikinio šokio kompoziciją. Ji buvo itin romantiška ir sudėtinga – šokėjai pademonstravo itin jausmingą choreografiją, perpildytą akrobatiniais triukais. „Tai pats gražiausias dalykas, kokį gali įsivaizduoti ar net susapnuoti. Jei taip tai nežinau, kas bus toliau“, – sužavėtas liko D.Žebrauskas. J.Sodytė džiaugėsi choreografijos jaunatviškumu, šokėjų pademonstruota technika.
Veronika iš tikrųjų įkūnijo tą basą Lietuvą.Atspindėjo socialines problemas
Airida ir Edvardas žiūrovams sušoko savitą hiphopo kompoziciją. „Žiurke“ ir „Lopu“ prisistatę šokėjai pasirodymo metu nutarė paliesti skaudžią socialinę problemą – patyčias mokykloje – ir šokiu perteikė skriaudžiamųjų jausmus. Pasirodymas paliko didelį įspūdį netik žiūrovams, bet ir komisijai, kuri komentarus rėžė atsistojusi: „Žiauriai gera choreografija“, – sakė hihphopo meistras D.Žebrauskas. J.Sodytė komentuodama nesulaikė ašarų: „Esu sujaudinta. Pamačiau šokį, kuris yra priemonė kalbėti“, – jautriai reagavo ji. „Hiphopas yra socialinė kova prieš socialinius nukrypimus. Šįvakar tai pamatėme, labai jums ačiū“, – kalbėjo J.Smoriginas.
Pop stiliaus šokį žiūrovams atliko Justas ir Veronika. Pasirodymas dvelkė tautiška tematika – Veronika scenoje pasirodė pasipuošusi Lietuvos vėliavos spalvų suknele, šokio metu skambėjo laidos vedėjo Marijono Mikutavičiaus daina „Aš tikrai myliu Lietuvą“, o už šokėjų nugarų mirgėjo tautinės tematikos vaizdai. „Labai opi tema. Veronika iš tikrųjų įkūnijo tą basą Lietuvą“, – komentavo J.Sodytė. „Choreografas labai skurdus savo vidiniu pasauliu, nes labai spekuliatyviai priėjo prie šitos temos. Negalima spekuliuoti populiaria dainuška“, – kritikavo J.Smoriginas, tikinęs, kad choreografas Šarūnas Kirdeikis nužudė šokėjus. Jam prieštaravo D.Žebrauskas, likęs patenkintas pasirodymu.