TV eteryje – įspūdingas šou „Lynas“: šešios įžymybės ryšis kvapą gniaužiančiam iššūkiui

Aštrių pojūčių mėgėjai ir televizijos žiūrovai šiemet bus apdovanoti dar vienu įspūdingu televizijos šou. LNK televizija iš „Talpa Concepts“ įsigijo tarptautinį formatą „The Big Balance“. Lietuviškąją formato versiją „Lynas“ gamins „Talpa“ partneris Baltijos regione – kūrybos namai ELITAZ.
Laida „Lynas“
Laida „Lynas“ / LNK nuotr.
Temos: 1 LNK

Kūrybos namų įkūrėjas ir vyr. prodiuseris Gediminas Jaunius džiaugiasi prasidėjusiu bendradarbiavimu su vienu įdomiausių TV projektų: „Neabejoju, kad „Lynas“ suteiks daug emocijų ne tik šiame sudėtingame realybės šou dalyvaujančioms įžymybėms, bet ir televizijos žiūrovams bei mūsų filmavimo komandai.“

LNK nuotr./Laida „Lynas“
LNK nuotr./Laida „Lynas“

Vaikščiojimas lynu – pasaulyje sparčiai populiarėjantis, tačiau Lietuvoje vis dar naujas sportas, reikalaujantis didelės ištvermės, kantrybės ir drąsos mesti iššūkį savo fizinėms, psichinėms, emocinėms galioms ir, žinoma, baimei. Paprastai kelių metrų ilgio ir kelių centimetrų pločio lynas yra ištempiamas gana ekstremaliose vietose: virš vandens, skardžių, uolų, pievų ar net dangoraižių. Panašų nuotykį patirti, įvairiopas savo ribas ir žiūrovų nervus išbandyti šiame TV projekte yra pasiryžę šeši Lietuvoje gerai žinomi žmonės.

LNK nuotr./Laida „Lynas“
LNK nuotr./Laida „Lynas“

Ką jiems reikš priimti šį didžiulį fizinį ir psichologinį iššūkį? Visų pirma – net keletą mėnesių truks intensyvūs jų mokymai, kuriuos praves ne tik geriausi šios sporto šakos meistrai, bet ir profesionalūs psichikos sveikatos specialistai. Pasiryžusiems šiai avantiūrai teks daugkart kristi ir vėl keltis, susiremti su nepasitikėjimu savimi, sveiko proto argumentais, gundančiais nerizikuoti, ir daugybe kitų panašių vidinių demonų, o tai reiškia, kad treniruočių realybė neabejotinai leis patirti, jog vaikščiojimas lynu yra gerokai sudėtingesnis, nei galėjo atrodyti net pačiam didžiausiam drąsuoliui.

LNK nuotr./Laida „Lynas“
LNK nuotr./Laida „Lynas“

Žinoma, aštrių pojūčių nebus pašykštėta ir žiūrovams: trijų transliacijų metu jie turės galimybę stebėti, kaip progresuoja šio ambicingo ir patrakėliško šou dalyviai, kaip jie įveikia, regis, ir visai paprastutes, ir nesuvokiamai sudėtingas užduotis. Juolab, kad pastarosios su kiekvienu kartu sunkės: lynas bus pakeliamas vis aukščiau, didės atstumas, kurį teks nueiti. Viso šou kulminacija, kaip ir dera, sprogs paskutiniame epizode. Kaip – turėkime kantrybės sulaukti. Viena aišku: tų, kurie sugebės maksimaliai sutelkti savo psichines ir fizines galias, lauks karšta įvykio vietoje ir anapus ekranų kylanti žiūrovų reakcija. O ant dar neataušusio lyno triumfuos su niekuo nepalyginamas nugalėtojų laimėtas didžiulio iššūkio įveikos jausmas.

LNK nuotr./Laida „Lynas“
LNK nuotr./Laida „Lynas“

„Šiandien vienas iš pagrindinių transliuotojų stiprybių ir misijų – galimybė maksimaliai nustebinti žiūrovus. Todėl „Lynas“ yra dar viena puiki galimybė LNK kanalų grupei, siekiančiai būti drąsiausių televizijos naujovių lydere mūsų šalyje, – sako LNK kanalų grupės programų direktorius Jurgis Jefremovas. – Šis įspūdingas formatas turi visus būtinus geros televizijos bruožus: tiesioginį veiksmą ir dramą, vykstančią čia ir dabar priešais didžiulę tiesioginę auditoriją, fenomenalią žmogišką transformaciją su nenuspėjamu, stebinančiu rezultatu bei didžiulį potencialą tapti labiausiai aptarinėjamu įvykiu, prilygstančiu nebent didžiausių sporto rungtynių finalų aptarinėjimams. Nekantrauju pamatyti, koks TV reiškinys šįkart užgims sutelkus LNK, ELITAZ ir „Talpa“ kūrybinius pajėgumus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis