„Twosome“ ir Gian Luca Demarco pristato bendrą dainą apie draugystę ir vienybę

Geros nuotaikos ambasadoriai grupė „Twosome“ ir italas virtuvės šefas Gian Luca Demarco pristato bendrą dainą „Išauš vėl diena“. Duetas norėjo, kad daina motyvuotų ir šiuo sudėtingu laiku pasaulyje padėtų įžvelgti pozityvumo, laikytis kartu bei būti stipriais.
„Twosome“
„Twosome“ / Martyno Stankaičio nuotr.

Grupės narys, aktorius Justinas Stanislovaitis negailėjo pagyrų Gian Luca Demarco. Jis savo konkurentą vadina labai šiltu ir geru žmogumi. Projekte dalyviai itin susibendravo, taip pat visi labai mėgsta avantiūras. Taip gimė idėja kartu įrašyti dainą. Muziką kūriniui apie draugystę, vienybę ir kuriamą geresnį rytojų sukūrė J.Stanislovaitis ir choreografas Paulius Šinkūnas. Žodžius sudėliojo visa grupė kartu, o itališka dainos dalimi pasirūpino Gian Luca.

„Žinau, kad mane pakvietė prisijungti dėl draugystės, o ne profesionalus dainavimo. Ne apie tai kalba – šis projektas dėl smagumo. Mes mėgstame, kada žmonės džiaugiasi, tačiau krėsti tokius pokštus reikia turėti proto. Daina man labai patiko, tai pirma mano tokia patirtis. Nežinojau, kaip gimsta dainos, dėl to esu laimingas. Rezultatas labai geras, kai žiūriu klipą, sunku patikėti, kad ten esu aš“, – juokėsi Gian Luca.

„Twosome“ ir Gian Luca Demarco pristato bendrą dainą „Išauš vėl diena“:

VIDEO: Twosome feat Gian Luca Demarco - Išauš vėl diena

Virtuvės šefas projekte vadinamas kaip vienas labiausiai tobulėjančių. Jis dalyvavimą TV3 televizijos laidoje „X faktorius. Žvaigždės“ įvardina kaip neįtikėtiną. Sako, negalėjęs net pagalvoti, kad jam taip patiks ši patirtis ir puikiai seksis. „Labai smagu sulaukti tokio palaikymo iš žiūrovų. Gal taip neatrodo, bet išmokti dainos žodžius, judesius yra daug darbo. Lietuviškas dainos tekstas man yra lėta kankinimo priemonė. Mano vaikai dainą išmoksta per 12 sekundžių, o aš kankinuosi dieną ir naktį – niekaip nepavyksta“, – pasakojo Gian Luca.

Martyno Stankaičio nuotr./Gian Luca Demarco
Martyno Stankaičio nuotr./Gian Luca Demarco

J.Stanislovaitis džiaugiasi, kad būtent projekte susiformavo grupės identitetas. Nariai suprato, ką kiekvienas veikia grupėje ir kokie yra jos tikslai. „Mūsų planas buvo išsilaikyti bent iki pirmos tiesioginės transliacijos. O dabar apetitas auga valgant. Esame numatę naujų dainų įrašymą, dalyvavimą „Eurovizijos“ dainų konkurse bei daug kitų staigmenų, kurių neišduosime“, – intriguoja J.Stanislovaitis.

„Šis projektas mums yra didžiausia galimybė pasidalinti savo humoru, gera nuotaika ir pozityvumu. To šiomis dienomis ir visada visiems labai trūksta. Dalyvauti projekte yra labai smagu ir labai patogu, nekyla jokių nesklandumų. Kūrybinėje komandoje dirba tikri profesionalai, kurie padeda įgyvendinti visas mūsų sugalvotas idėjas“, – sako grupės narys, aktorius ir renginių vedėjas Zigmantas Baranauskas.

Pasiteiravus, kokia yra „Twosome“ sėkmės paslaptis, grupės nariai sako, kad tą žino tik šou žiūrovai. „X faktorius. Žvaigždės“ dalyviai labai dėkoja už palaikymą ir tikisi į visų namus atnešti dar daugiau džiaugsmo. „Didelė dovana yra sugebėti prajuokinti žmones iki ašarų ir, kaip teigia daktarai, tokiu būdu prailginti jiems gyvenimą bei prisidėti prie geresnės jo kokybės. Kadangi esame finale, manau, mums visai neblogai tas pavyksta. Tikimės, kad visa tai tik gerės“, – sako J.Stanislovaitis.

„Grupė „Twosome“ susibūrė prieš trejus metus vienkartiniam „Eurovizijos“ projektui. Po trijų bandymų nusprendėme nebedalyvauti, tačiau atsiradus galimybei išbandyti jėgas „X faktoriuje“ ir pavykus sublizgėti, mąstome apie nuolatinę grupės veiklą“, – ateities planais dalinasi P. Šinkūnas.

„X faktorius. Žvaigždės“ superfinalas sekmadienį, 19.30 val. per TV3.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis