Realistinio stiliaus atstovai broliai šįkart pademonstravo visiškai naują požiūrį į portreto žanrą. Dešimt parodoje eksponuojamų darbų jie tapė intuityviai, užsimerkę, bandydami pajausti vienas kitą. Maža to, ant judančios drobės ir vienu potėpiu, neatitraukdami rankos.
„Jų pasirinktas būdas tapyti – labai originalus, netikėtas, notavoriškas. Tą jau spėjo įvertinti ne vienas menotyrininkas“, – Žmonės.lt sakė vieną vyrų stiliaus namų įkūrėjų, renginio organizatorių Marija Palaikytė.
Pasak jos, šis projektas įdomus ne tik dėl paveikslų, be ir paties proceso. Jis šiuo atveju vaidina net dar įdomesnį vaidmenį.
A. ir R.Gataveckai vienas kito portretus tapė pasikeisdami: vienas laikė drobę, kitas nemačiomis piešė. „Tai labai nauja, unikalu. Šiuo atveju svarbus ir tai, kad menininkai yra dvyniai. Svarbus jų tarpusavio ryšys, vienas kito pajautimas, supratimas“, – kalbėjo M.Palaikytė.
Parodoje taip pat bus galima pamatyti siužetus, kaip buvo nutapyti paveikslai – tai dar viena, interaktyvi, ekspozicijos sudedamoji dalis.
Pasižiūrėti dvynių darbų ir įvertinti parodos į Vilniaus senamiestyje esančią erdvę susirinko būrys garsių meno mylėtojų. Tarp jų – mados, kultūros, pramogų ir verslo pasaulio atstovų.
„Autoportretai-homonimai“ kurį laiką bus eksponuojami „Trend Wave“ namuose.
A. ir R.Gataveckai – talentingi jaunosios kartos menininkai. Pirmoji, 2010 metais surengta jų paroda „Situacija“ sulaukė didelio meno gerbėjų dėmesio, po poros metų Alytaus vaikų globos namuose užaugę vaikinai sulaukė įvertinimo ir tarptautinėje šiuolaikinio meno mugėje „ArtVilnius‘12“. Tuomet už projektą „Poveikis“ jiems buvo suteiktas geriausio Lietuvos jaunojo menininko titulas.
TAIP PAT SKAITYKITE: Alytuje daugiabučio sieną išpiešę broliai Gataveckai siunčia žinią apie beglobius vaikus