Unikalų projektą „Stiklinė akis“ pristatęs fotografas atvirumu užkariauja žmonių širdis

Panašu, kad karantino metu gimsta unikaliausios idėjos. Tai įrodo neseniai pasirodęs fotografo Kęstučio Meliausko projektas „Stiklinė akis“, kuriame kitu kampu galime išvysti žinomų žmonių fotografijas. O idėja išties išskirtinė – juk dabar dažniau bendraujame ne realybėje, o būtent per fotoaparato akutę. Tačiau daugiau apie tai 15min pokalbyje su fotografu.

Ne paslaptis, kad šiuo laikotarpiu gimsta įvairiausios idėjos – vieni savo laiką išnaudoja savęs tobulinimui, kiti beprotiškiausių sumanymų įgyvendinimui. Toks sumanymas gimė ir fotografui Kęstučiui Meliauskui. Jis pastebėjo, kad šiuo laikotarpiu daugiau bendraujame būtent su fotoaparato akute.

„Karantinas kažkiek lėmė projekto atsiradimą. Tačiau pagrindinė mintis nebuvo, kad karantinas ar corona jam skirtas. Labiau jis skirtas pabrėžti mūsų bendravimą su stikline akimi.

Pavyzdžiui, dabar tiek aš, tiek jūs kalbame, žiūrėdami į tą taškiuką, tą stiklinę akį. Tai labiau tą norėjau parodyti. Bendravimą su stikline akimi, o tikro bendravimo nebėra“, – apie idėjos gimimą papasakojo K.Meliauskas.

Kęstučio Meliausko nuotr./Skirmantas Malinauskas
Kęstučio Meliausko nuotr./Skirmantas Malinauskas

Fotografo mintį papildė ir socialinis tinklas „Instagram“ – gausus nuotraukų srautas jam netyčia pametėjo idėją. Jis išvydo nufotografuotą televizorių ir pagalvojo, kad galėtų įamžinti, kas jame vyksta.

„Tada pradėjau organizuoti. Mano pirminė idėja buvo „Youtube“ susirasti video ir iš ten nufotografuoti žmones, bandyti pagauti jų kadrus. Tačiau pirmiau reikėjo pasirinkti, kokius žinomus žmones noriu fotografuoti, nes paprastų tiesiog ten nėra. Tada susiradau, parašiau jiems apie idėją. Palaikymo sulaukiau. Beveik visi pasirašė“, – pasakoja fotografas.

Tačiau vaizdo įrašai nebuvo tokie, kokių Kęstutis tikėjosi. Pirmam blynui nepavykus, jis sumanė, kad pats metas keisti scenarijų. Tad projekte dalyvavusių žmonių paprašė iš naujo atsiųsti jau kitokio formato vaizdo medžiagą.

Daugiau projekto „Stiklinė akis“ nuotraukų – galerijoje:

„Tada kažkiek žmonių atkrito. Gal galimybės neturėjo, gal patingėjo. Tačiau realiai liko tas pats žmonių branduolys. Vis tiek stengiausi išlaikyti. Kam pasiūliau, tam ir palikau. Tada jie susiuntė, pradėjau fotografuoti ir rezultatas mane tenkino. Atsirado toks labiau artimesnis kontaktas“, – prisimena Kęstutis.

Galiausiai surinkęs visas nuotraukas, padaręs specialų koliažą, kuriame, beje, įsiamžino ir jis pats, rezultatą parodė savo dukterėčiai. Sulaukęs teigiamos reakcijos, fotografas suprato, kad projektą pavyko įgyvendinti.

Kęstučio Meliausko nuotr./Gytis Ivanauskas
Kęstučio Meliausko nuotr./Gytis Ivanauskas
Kęstučio Meliausko nuotr./Kęstutis Meliauskas
Kęstučio Meliausko nuotr./Kęstutis Meliauskas

„Kai padariau pirmą bandomąjį kadrą, sugalvojau kartu veidrodį, kad ir pats matyčiausi. Nors nelabai myliu save fotkinti. Tada padariau pirmą koliažą, sumaketavau ir parodžiau savo dukterėčiai. Aš jai buvau pasakojęs apie projektą ir sakiau, kad jai atsuksiu, o ji man turi pasakyti teisybę.

Atsukau, parodžiau, ir ji sakė, kad „o, geras, galvojau, kad parodysi tik kadrą, o tai būtų negerai“. Ir tada supratau, kad išėjo. Taip visus sufotografavau. Ir aš kur šone matausi, tai irgi nenorėjau, kad visur būčiau vienodai. Tai keičiau visus kampus“, – 15min kalbėjo K.Meliauskas.

Visas pokalbis apie K.Meliausko projektą – 15min vaizdo įraše:

VIDEO: Unikalų projektą „Stiklinė akis“ pristatęs fotografas atvirumu užkariauja žmonių širdis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis