V.Siegel rėžė kritikams: „Bjaurybė, baidyklė, kas ji tokia... O kas tu toks, kad taip komentuoji?“

„Niekada neskaitau komentarų, bet šiaip jeigu ten atidarom komentarus, ką mes matom: bjaurybė, baidyklė, kas ji tokia... O kas tu toks, kad leidi sau taip komentuoti, ir leidi sau taip kalbėti apie žmogų, kurį pažįsti tik iš „teliko“, ar instagram, o su juo net nebendravęs esi“, – nevyniodama į vatą rėžė nuomonės formuotoja, verslininkė Viktorija Siegel.
Viktorija Siegel
Viktorija Siegel / LNK stop kadras

Beveik ketvirtį milijono sekėjų turinti Viktorija puikiai žino, ko reikia norint parduoti prekę. Įvaizdinės reklamos filmavime ir fotosesijoje, motinos dienos proga Viktorija pozavo su mama ir abiem vaikais.

Stebint darbo užkulisus viskas atrodo labai patraukliai, tačiau, pasak Viktorijos, turi tokią tamsią pusę, kurios su tuo nesusidūrę, net neįsivaizduoja.

LNK stop kadras/Viktorija Siegel
LNK stop kadras/Viktorija Siegel

Viktorija išgarsėjo labai jauna, ėmusi susitikinėti su verslininku Danieliumi Bunkumi. Patraukli mergina ėmusi dalintis kasdienybe socialiniuose tinkluose neliko nepastebėta, ją sekančiųjų skaičius augo kaip ant mielių, o su žinomumu atsirado ir reklamos užsakovai. Išgarsėjusi Viktorija pasakoja susidūrusi su paskyros vagyste ir šantažu.

Kai po paskyros vagystės internete paplito ne tik asmeninės, intymios Viktorijos nuotraukos, bet ir susirašinėjimai, Viktorija sako labiausiai išgyvenusi ne tik dėl to, kaip atrodys visuomenės akyse. Juk tai, kas paplinta interneto erdvėje, sakoma, lieka amžinai.

Kaip apsisaugoti internete? Ir ko niekada nedaryti jei nenorite nukentėti?

„Nuo... Iki...“ – pirmadienį, 20.00 val., per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis