V.Siegel-Suodaitė – apie pasenusius lyčių stereotipus ir vyro prašymą, kurio neįvykdė

Viktorija Siegel-Suodaitė – moteris, ne tik subūrusi armiją sekėjų, bet ir įkūrusi verslą. Prieš kelerius metus startavusi su elektroninės parduotuvės idėjos įgyvendinimu, ji tikina: „Visada bus žmonių, kurie nepalaikys, kritikuos ar bandys sumenkinti, kurie sakys, kad „dviračio neišrasi“, ar kad toks verslas visiškai nereikalingas, tačiau jei savimi tikite ir pasitikite – bandykite, darykite.“
Viktorija Siegel-Suodaitė, Laurynas Suodaitis
Viktorija Siegel-Suodaitė, Laurynas Suodaitis

Būtent šį, pasitikėjimo savimi, kelią Viktorija Siegel-Suodaitė pasirinko ir šiandien pasakoja apie verslo pradžią bei pakeliui patirtus iššūkius, rašoma pranešime spaudai.

Pradėti veiklą paskatino sekėjų klausimai

Idėja įkurti e.parduotuvę, anot V.Siegel-Suodaitės, atsirado natūraliai – didėjantis sekėjų skaičius socialiniuose tinkluose ir jų klausimai paskatino visomis savo rekomendacijomis pasidalyti vienoje platformoje.

„Ilgą laiką dirbau reklamos versle, esu žinomas žmogus, tad turėdavau begales asmeninės reklamos užsakymų, išbandydavau įvairiausias kosmetikos priemones tiek iš Lietuvos, tiek iš kitų pasaulio šalių. Per visą darbo su skirtingais prekių ženklais laiką išsigryninau, kokie produktai man tinka ir patinka, ką naudoja mano šeima – vyras, mama, kas tinka mano dukrai Nicolei ir kokius produktus renkasi mano geriausios draugės“, – pasakoja V.Siegel-Suodaitė.

Asmeninio archyvo nuotr./Viktorija Siegel
Asmeninio archyvo nuotr./Viktorija Siegel

Kai verslo kūrimą lydi jausmas „savo rogėse“

Vis dėlto verslo pradžia, anot V.Siegel-Suodaitės, nebuvo rožėmis klota – kainavo išties daug laiko, nuoširdaus atsidavimo ir finansinių išteklių – procesus nuolatos reikia prižiūrėti, stebėti jų rezultatus ir greitai reaguoti į bet kokius pasikeitimus. Todėl būta nemažai sunkių akimirkų, tačiau noro viską mesti – niekada.

„Nesu iš tų žmonių, kurie gali sustoti pusiaukelėje, negaliu visko mesti, o ypač kai į projektą įdėjau tiek savęs. Net ir nėštumo metu dažnai iš vyro girdėdavau, jog turėčiau daugiau ilsėtis, mažiau galvoti apie darbą ir tiesiog atsipalaiduoti, tačiau negalėjau. Jei kartu su sūneliu jaučiamės gerai, man malonumas toliau užsiimti savo veikla, nes nuoširdžiai jaučiuosi „savo rogėse“, – atvirauja pašnekovė.

Šiandien šeima bendrą verslą plėtoja pasiskirstę vaidmenimis: V.Siegel-Suodaitė dirba su produktų atranka, reklama ir klientais, Laurynas Suodaitis – su finansais ir plėtra. Paklausta, ar jaučia, kad vaidmenys versle vis dar stereotipiškai skirstomi į vyriškus ir moteriškus, moteris tvirtina, kad tiek šeimoje, tiek versle su vyru yra lygūs vienas kitam.

„Manau, jog mąstymas, kad tik vyrai gali eiti aukštas pareigas, būti lyderiais ar įmonių savininkais, yra itin pasenęs. Nemėgstu skirstymo, kas yra moteriška, o kas – vyriška. Manau, kad abi lytys turi vienodai augti, tobulėti, gilinti savo žinias ir prisiimti vienodas atsakomybes, – kalba ji. – Neslėpsiu, būdama jaunesnė taip pat labiau tikėjau vyrų sėkme, bet dabar viskas kitaip. Neįsivaizduoju savęs nedirbančios, nerealizuojančios savo idėjų, neaugančios tiek profesiniame, tiek asmeniniame gyvenime. Tai man suteikia laimę ir pilnatvę.“

Gusto Scinsko nuotr./Viktorija Siegel-Suodaitė įsiamžino nėščiosios fotosesijoje
Gusto Scinsko nuotr./Viktorija Siegel-Suodaitė įsiamžino nėščiosios fotosesijoje

Šeimos verslas: kartu priimami sprendimai

Anot V.Siegel-Suodaitės, esminė priežastis, padėjusi verslui užaugti – artimas ryšys su žmonėmis.

„Į visas žinutes, kurias gaunu asmeniškai, atsakau pati. Dažniausiai bendrauju balso žinutėmis, kad klientės dar labiau pajaustų mano dėmesį ir ryšį su jomis. Taip dar geriau suprantu mūsų pirkėją, išsiaiškinu lūkesčius, priimu pagyrimus ar pastabas“, – sako pašnekovė.

Moteris pabrėžia, kad dėl verslo plėtros yra dėkinga ir savo vyrui L.Suodaičiui.

„Žinoma, tai – šeimos verslas, dėl to labai džiaugiuosi, kad prie įvairių produktų atrinkimo labai stipriai prisideda ir mano vyras“, – kalba ji.

Viktorija Siegel-Suodaitė ir Laurynas Suodaitis / Asmeninio albumo nuotr.
Viktorija Siegel-Suodaitė ir Laurynas Suodaitis / Asmeninio albumo nuotr.

Jei savimi tikite – bandykite

Nors „Shop by Siegel“ veiklai sukako vos pora metų, pasak V.Siegel-Suodaitės, augta visose srityse – nuo apyvartos, klientų rato iki kolektyvo ir turimų patalpų. Einama dideliais žingsniais ir kol kas nematyti, kad jie imtų mažėti.

„Labai tikiuosi, kad augant sūneliui abu jausimės puikiai ir galėsiu kiek įmanoma daugiau prisidėti prie turimo verslo, jo planų, dirbti su įvairiais produktais ir jų reklamomis. Esu be galo laiminga ir motyvuota toliau veikti ir kurti, džiaugiuosi galinti save realizuoti ir augti kartu su visu verslu“, – tikina moteris.

Pokalbį pašnekovė baigia padrąsinimu imtis verslo patiems: „Manau, kad svarbiausia yra drąsa ir tikėjimas savimi, savo idėja. Visada bus žmonių, kurie nepalaikys, kritikuos ar bandys sumenkinti, kurie sakys, kad „dviračio neišrasi“, ar kad toks verslas visiškai nereikalingas, tačiau jei savimi tikite ir pasitikite – bandykite, darykite. Pastangos, darbas ir nuolatinis ėjimas į priekį moko ir visada vienaip ar kitaip atsiperka, atneša rezultatą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų