Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jauki Vaidos Klizaitės-Jasaitienės fotosesija – juodagalvių avių ūkyje ant ežero kranto

Buvusi krepšininko Simo Jasaičio žmona Vaida Klizaitė-Jasaitienė tapo lietuviško prekės ženklo modeliu: pozavo jaukioje fotosesijoje gamtoje.
Vaida Klizaitė-Jasaitienė
Vaida Klizaitė-Jasaitienė / Lauros Kazlauskienės nuotr.

Lietuviško prekės ženklo „Coocoomos“ bendrasavininkė ir kūrybos vadovė Rūta Mackevičiūtė portalui Žmonės.lt pasakojo, kad šia fotosesija pristatyta nauja kolekcija šaltajam sezonui, taip pat du namų aromatai: ambra ir saldymedis.

Kiekviena šio ženklo kolekcija gaminama iš natūralių audinių: alpakos vilnos, šilko, kašmyro, medvilnės. Aksesuarai, interjero detalės taip pat: naudojamas medis, oda, drobė, eteriniai aliejai.

Dėl šių priežasčių naujos kolekcijos fotosesijos vieta pasirinkta atsižvelgiant į prekinio ženklo filosofiją: ji vyko gamtoje, juodagalvių avių ūkyje ant ežero kranto, o modeliu tapo Vaida Klizaitė-Jasaitienė.

Lauros Kazlauskienės nuotr./Vaida Klizaitė-Jasaitienė
Lauros Kazlauskienės nuotr./Vaida Klizaitė-Jasaitienė
 

„Vaida Klizaitė-Jasaitienė – žavi, stipri moteris, asmenybė, spinduliuojanti eleganciją, rafinuotumą, įgimtą stiliaus pojūtį. Tai stilinga dama, rūpestinga mama, įkūnijanti stiprią asmenybę. Ji visiškai atitinka mūsų prekės ženklo koncepciją – kuriame drabužius būtent tokiai moteriai: turinčiai savo stilių, vertinančiai subtilią prabangą, natūralius audinius, mėgstančiai klasikines, pastelines spalvas. Vaida puikiai, visu šimtu procentų išpildė fotosesijos idėją. Ji lengvai įsijautė į vaidmenį, tiesiog buvo savimi. Manau, tai matosi net nuotraukose, viskas taip tikra ir natūralu!“ – fotosesijos rezultatais ir pasirinktu modeliu džiaugėsi R.Mackevičiūtė.

„Naujausia 2014/2015 metų rudens/žiemos kolekcija skirta veikliai, stilingai, elegantiškai asmenybei, kuri vertina natūralumą, šiltas, žemiškas spalvas, klasikinius, ilgaamžius modelius, subtilų, rafinuotą stilių. Visos mūsų kolekcijos nėra trumpalaikės mados tendencijos, galiojančios pusmetį. Tai modeliai, kurie gali būti dėvimi ne vieną sezoną“, – teigė „Coocoomos“ bendrasavininkė R.Mackevičiūtė.

Lauros Kazlauskienės nuotr./Vaida Klizaitė-Jasaitienė
Lauros Kazlauskienės nuotr./Vaida Klizaitė-Jasaitienė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?