Vaida Skaisgirė Italijoje vieši su nauju mylimuoju: dalijasi romantiškais kadrais

Po santykių išbandymų atsigavusi televizijos laidų kūrėja, prodiuserė Vaida Skaisgirė (30) vėl džiaugiasi meile – žinoma moteris į Italiją išvyko ne viena, o su nauju mylimuoju.
Vaida Skaisgirė
Vaida Skaisgirė / Renginio organizatorių ir „Holigans“ nuotr.

Apie naujus santykius V.Skaisgirė leido suprasti pati, šeštadienio vakarą pasidalijusi romantišku kadru, kuriame ji užfiksuota kartu su širdies draugu.

Pora Komo mieste įamžinta sėdinti ant suoliuko ir žiūrinti į Italijos vaizdus, Vaida padėjusi galvą mylimajam ant peties, o šis ją apkabinęs. Tiesa, bent jau kol kas savo antrą pusę prodiuserė saugo nuo viešumos – jo veido fotografijoje nematyti.

„Štai kaip atrodo laimė“, – šalia nuotraukos rašė V.Skaisgirė ir pridėjo širdutę.

Po šia nuotrauka tiek feisbuke, tiek instagrame porai pasipylė sveikinimai.

Tačiau tai ne vienintelis romantiškas kadras, kurį paviešino Vaida – ji pasidalijo ir dar viena fotografija, kurioje pora įamžinta meiliai apsikabinusi. Faktą, kad yra nebe vieniša, moteris patvirtino ir portalui Žmonės.lt, tad abejonių dėl jausmų nekyla.

Į Italiją V.Skaisgirė išvyko prieš kelias dienas.

15min primena, kad anksčiau moteris buvo ištekėjusi už televizijos laidų prodiuserio, buvusio krepšininko Rolando Skaisgirio. Vilniaus miesto apylinkės eismas sutuoktinius oficialiai išskyrė 2020-ųjų kovą.

„Galiausiai po visų didžiulių dramų, filmų ir serialų mums pavyko kaip dviem suaugusiems žmonėms surasti bendrus taškus“, – tąkart komentuodama 15min pasidžiaugė V.Skaisgirė.

Iš minėtų santykių moteris turi sūnų, gimusį 2013-ųjų pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis