Vaidmenį filme gavęs J.Jankevičius: „Atsisakyti vaidinti „prostitutą“ būtų nuodėmė“

Gruodžio 31 d. Lietuvos kino teatrus pasieks naujausia Justino Krisiūno režisuota komedija „Vyras už pinigus“. Romantiškame ir šviesiame filme, itin tinkamame šventiniam periodui, režisierius pagrindinį vaidmenį patikėjo humoristui ir laidų vedėjui Justinui Jankevičiui, šį kartą sužavėjusiam puikiais aktoriniais sugebėjimais.
Justinas Jankevičius
Justinas Jankevičius / Asmeninio albumo nuotr.

Tai jau antras J.Jankevičiaus vaidmuo kine. Šiame, kaip ir pirmajame „Kaip susigrąžinti ją per 7 dienas“, filmo herojui tenka ne tik stoti į akistatą su savo jausmais, bet ir iškovoti mylimosios dėmesį. O viskas ne taip paprasta, kai pagrindinės herojaus klientės – moterys, mokančios pinigus už suteikiamas paslaugas. Kokios tai paslaugos, paaiškės tik filmo pabaigoje, rašoma pranešime spaudai.

„Džiugu, kad atsiranda režisierių, kurie patiki manimi kaip aktoriumi. O atsisakyti vaidinti „prostitutą“ būtų nuodėmė. Toks gyvenimo šansas gali gyvenime ir nebepasikartoti. Bet nebūkite suklaidinti pavadinimo. Šis filmas – be keiksmažodžių ar vulgarybių, o kupinas romantikos ir meilės“, – juokėsi J.Jankevičius.

Asmeninio albumo nuotr./Justinas Jankevičius
Asmeninio albumo nuotr./Justinas Jankevičius

„Vyras už pinigus“ – romantinė komedija apie meilę, pinigus ir mokesčius, kupina humoro ir smagių nesusipratimų.

Kai atkakli mokesčių inspektorė imasi dar vieno savo tyrimo, kurio sėkmė gali garantuoti vadovės postą, kelyje pasitaikęs žavus įtariamasis sumaišo visas kortas ir primena tikrąsias vertybes.

Filme pagrindinius vaidmenis atlieka Sandra Daukšaitė, Justinas Jankevičius, Akvilė Vitkūnaitė-Steponavičienė, Julius Zalakevičius, Aldona Vilutytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis