Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vaikiškų drabužių parduotuvės atidaryme – ir žinomos mamos su dukromis

Savaitgalį Klaipėdoje vykusiame atsinaujinusios vaikiškų drabužių parduotuvės atidaryme buvo galima išvysti ir garsias mamas su savo atžalomis. Renginio nepraleido dainininkė Violeta Tarasovienė su vienuolikos metų dukra Gabriele. Šventėje su aštuonerių metų dukra Urte Magdalena apsilankė ir verslininkė Daina Bosas.
Daina Bosas su Urte Magdalena ir Violeta Tarasovienė su Gabriele
Daina Bosas su Urte Magdalena ir Violeta Tarasovienė su Gabriele / Organizatorių nuotr.

D.Bosas sakė, kad apsilankymas šiame renginyje jos dukrą itin pradžiugino, ir atskleidė, kokie drabužiai Urtei Magdalenai labiausiai prie širdies.

„Puikiai praleidome laiką, o ypač Magdutė. Dukra pasilinksmino, sakė, kad jai tai buvo pati geriausia diena“, – šventės įspūdžiais dalinosi D.Bosas. Žinoma moteris pasakojo, kad šiuo metu jos dukra labiausiai žavisi rožiniais, blizgančiais ir tviskančiais drabužiais.

Organizatorių nuotr./Daina Bosas
Organizatorių nuotr./Daina Bosas

„Jai patinka tie patys dalykai, kaip ir daugeliui mergaičių. Galbūt tai neturi nieko bendro su geru skoniu, tačiau aš visada leidau savo vaikams rengtis taip, kaip jie nori. Žinoma, šiek tiek bandau patarti. Tačiau, jei susikerta mūsų nuomonė, leidžiu išsirinkti vaikui. Vaikas turi atrasti ir suprasti pats.

Galiu pasakyti pagal vyresniąją dukrą – vėliau vaikas persilaužia. Kai šalia demonstruoji gerą skonį, vaikas negali užaugti to neperėmęs. Todėl dukrai leidžiu blizgėti, žibėti, puoštis ryškiomis spalvomis, rengtis rožiniais drabužiais ir improvizuoti. O kada tą daryti, jei ne vaikystėje? Vaikai turi pereiti šį etapą“, – įsitikinusi D.Bosas.

Verslininkė mano, kad Lietuvoje vaikų drabužių kainos yra priimtinos. Norėdama atnaujinti Magdalenos spintą, moteris perka drabužius, kurių tikrai reikia.

D.Bosas mėgsta keliauti, tačiau teigia poilsio negadinanti apsipirkinėjimu. „Šiandien viską galima nusipirkti Lietuvoje ar internetu. Tikrai neskrendame į kitą šalį tam, kad apsipirktume. Tai nepatinka mano vyrui, o viena atostogauti aš nevykstu“, – pasakojo atsinaujinusios parduotuvės „KidZONE“ atidarymo viešnia.

Organizatorių nuotr./Daina Bosas
Organizatorių nuotr./Daina Bosas

Žinomos moters nevilioja ir išpardavimai. Daina įsitikinusi – susigundžius mažomis kainomis prisiperkama nereikalingų drabužių. Ir nors D.Bosas netaupo ant dukters drabužių, tačiau vardiniais prekės ženklais jos nerengia. „Tai skirta ne vaikams, tokie drabužiai jiems nereikalingi. Dukrai leidžiu improvizuoti su tikrai visiems įperkamais prekės ženklais“, – pasakojo viena stilingiausių šalies moterų.

V.Tarasovienė pasakojo, kad Gabrielė labiausiai mėgsta sportinio stiliaus drabužius: tampres, džemperius, laisvas palaidines. Svarbiausia, kad kasdieniai drabužiai būtų kuo patogesni.

„Mano dukros mėgsta pasipuošti. Parduotuvėje įsigijome palaidinę, apnuoginančią pečius. Dabar tokios yra madingos. Gabrielė labai mėgsta pirkti drabužius. Jei kažką atsisakau pirkti, ji sako, kad nusipirks pati iš savo sutaupytų pinigų. Kol kas ji dar nesupranta pinigų vertės. Išlaidauti drabužiams Gabrielei labai patinka, tačiau tai, manau, būdinga visoms mergaitėms“, – šypsojosi atlikėja.

Organizatorių nuotr./Violeta Tarasovienė su dukra
Organizatorių nuotr./Violeta Tarasovienė su dukra

V.Tarasovienė neslepia, kad renkant dukrai drabužius neišvengia ir kaprizų. Moteris pasakoja einanti kartu su dukra apsipirkti, stengiasi patarti. „Nuperku drabužių ir be Gabrielės, tačiau kartais juos tenka grąžinti. Vykstame kartu apsipirkti, tačiau prekybos centre mūsų keliai išsiskiria. Ji bėga į savo pusę, o aš į savo. O vėliau susitinkame“, – juokėsi žinoma moteris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos