Vaikų susilaukti negalinti Laima Tamulytė-Stončė: „Man pasisiūlė išnešioti kūdikį už 20 tūkst. litų“

Renginių vedėja ir dainininkė Laima Tamulytė-Stončė, visiems žinoma kaip Mama Rock'n'Roll, pripažino, kad televizija reikalauja daug atvirumo, priverčia netekti asmeninės erdvės. Neseniai vienoje televizijos laidoje prisipažinusi, kad negali susilaukti vaikų, atlikėja sulaukė šokiruojančio pasiūlymo.
Laima Tamulytė-Stončė
Laima Tamulytė-Stončė / Asmeninio albumo nuotr.
Atlapaširde save vadinti moteris, laidoje „Prie pietų stalo“ pasakojo, kad ji mato tikslą kalbėti viešai apie savo problemas: „Gal nustos klausinėti, pasakei kartą ir gana.“

 Visgi po paskutinių pokalbių su žurnalistais ir atviravimų televizijos kameroms apie tai, kad pašnekovė negali susilaukti vaikų, L.Tamulytė-Stončė buvo labai nustebinta, nes sulaukė netikėto pasiūlymo, kuris ją išvertė iš kojų.

„Tokių žinučių, kokias gavau po pastarosios vienos iš laidų tikriausiai niekam nesiūlyčiau gaut. Negalvojau, kad Lietuvoje vyksta tokie stebuklai, kad paiima žmonės paskambina ir ką nors pasako.

Žinutė skambėjo maždaug taip: „Aš jums galiu išnešioti vaiką už 20 tūkt. litų.“ Tiesiai šviesiai sakau, aš vos nenukritau nuo kėdės. O aš parašiau: „Gal jums su galva negerai?“ – sakė moteris.

Pašnekovės nuomone, viską formuoja tai, ką visuomenė skaito ir mato žiniasklaidoje. „Tai yra natūralu“, – nesistebėdama tikino pašnekovė.

Renginių vedėja ir atlikėja tikino nelabai nukenčianti nuo savo atlapaširdiškumo. Jos nuomone, kaip tik tokia situacija yra geresnė, visi viską žino, tad tavo gyvenimas yra ramesnis.

Laida „Prie pietų stalo“ transliuojama darbo dienomis 12.10 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis