Vedė rašytojas Paulius Senūta: prieš 10 metų prasidėjęs tarnybinis romanas vainikuotas ypatinga švente

Šeštadienį Vilniaus Bernardinų bažnyčioje Dievo akivaizdoje vienas kitam amžiną meilę prisiekė reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“ įkūrėjas, romano „Sfera“ autorius Paulius Senūta (43) ir meno vadovė Viktorija Rumiancevaitė (35).
BeFunky-collage (12)
Pauliaus Senūtos ir Viktorijos Rumiancevaitės vestuvių akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pauliaus ir Viktorijos draugystė prasidėjo prieš daugiau kaip dešimt metų. Visa tai įvyko darbe. Tačiau pusę šio laiko jie buvo paprasčiausi kolegos, meile grįsti santykiai užsimezgė tik prieš penkerius metus. P.Senūta apie jos pradžią nelinkęs kalbėti: „Ne viską šiame gyvenime galima pasakoti spaudai“, – juokaudamas sako jis.

„Visos draugystės yra labai subtilios, jos neprasideda lengvai. Tai buvo palaipsniui atsiradusi simpatija. Mūsų pažintis prasidėjo, kai ji dar dirbo laisvai samdomą darbą, paskui jau įsidarbino mūsų agentūroje. Galiausiai, po kiek laiko, pradėjome draugauti. Visa tai galima pavadinti tarnybiniu romanu“, – atvirauja rašytojas.

Vestuvių akimirkos – galerijoje:

Porai vestuvių planavimas nesukėlė didelio galvos skausmo. Jiedu norėjo paprastos ir kuklios šventės. Viskas vyko labai organiškai – vestuves pora norėjo surengti mieste, kuriame gyvena, o Bernardinų bažnyčią pasirinko, nes priklauso šios šventovės parapijai.

Minties iškelti vestuvių šventę užsienyje pora neturėjo – nenorėjo varginti artimųjų ir draugų. Sako patys savo kailiu ne kartą yra patyrę, kiek daug rūpesčių svečiams gali sukelti tokia vestuvių idėja.

„Šventė bus paprasta ir kukli, minimalūs papuošimai. Kadangi mėgstame šampaną, jam esame priekaištingi – specialiai šventei jį atsivežėme iš Šampanės regiono Prancūzijoje“, – pasakoja P.Senūta.

Pora vestuvinius žiedus, kaip ir sužadėtuvių, įsigijo keliaudami legendinėje juvelyrikos parduotuvėje „Tiffany & Co.“ Tai viena žinomiausių sužadėtuvių žiedų gamintoja.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Pauliaus Senūtos ir Viktorijos Rumiancevaitės vestuvių akimirka
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Pauliaus Senūtos ir Viktorijos Rumiancevaitės vestuvių akimirka

Daugiausia pastangų ruošiantis vestuvėms pareikalavo jaunosios suknelės paieška. Paulius pasakoja, kad Viktorija ją siuntėsi iš kito pasaulio krašto. Jaunikis savo kostiumą pirmiausia žadėjo siųstis, bet galiausiai rado tinkamą viename drabužių salone.

Iš karto po vestuvių pora nusprendė leistis į povestuvinę kelionę. Pabuvę keturias valandas antrojoje šventės dalyje, Paulius ir Viktorija su lagaminais išvyks tiesiai į oro uostą – ten pradės kelionę į Australiją.

„Mes norėjome, kad medaus mėnuo prasidėtų tą pačią dieną. Šiais laikais niekas vestuvių nebešvenčia tris paras, įsigalėjo popietinis formatas. Norisi, kad povestuvinė kelionė susisietų su vestuvėmis, įvyktų čia ir dabar, o ne kažkada ateityje“, – teigia P.Senūta.

Paulius sako esąs konservatyvus žmogus, norėjo, kad medaus mėnuo truktų tiek, kiek parašyta – mėnesį. Iš rudeniškos Lietuvos pora nusikels į iš žiemos miegų bundančią Australiją – ten neseniai prasidėjo pavasario sezonas. Išsirinkti šalį, kur vykti, judviem nebuvo lengva, pora jau spėjo aplankyti beveik visą pasaulį.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Pauliaus Senūtos ir Viktorijos Rumiancevaitės vestuvių akimirka
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Pauliaus Senūtos ir Viktorijos Rumiancevaitės vestuvių akimirka

„Susidūrėme ir su dar viena problema – daugumoje Azijos šalių dabar lietingas sezonas. Rinkomės tarp Havajų ir Australijos. Labiau pasigilinę į Havajų romantiką, gulėjimą pliaže ir nieko neveikimą, supratome, kad tokios atostogos ne mums. Australijoje nesame buvę, lankėmės tik kaimyninėje Naujojoje Zelandijoje“, – apie medaus mėnesį kalba Paulius.

Kur vyks ir ką veiks, jaunavedžiai dar nenusprendė, suplanavo tik pirmąsias dienas – sako, kad taip tik įdomiau, nori viską daryti spontaniškai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis