V.Janulevičius interviu atskleidžia, jog stiliaus pajautimą perėmė iš tėčio, kuris net gyvendamas Sibire visada atrodė labai gerai. Jo kartota frazė, kad žmones pasitinkame pagal drabužį, o išlydime pagal protą, verslo sektoriuje turi labai svarbią reikšmę.
„Stilius yra labai svarbus versle, ypač konservatyviajame gamybiniame, bankų, finansų versle. Iš pradžių į tave žiūri, o tik vėliau klauso kalbos, verslo planų. Jei nori kažką parduoti, turi pelnyti pasitikėjimą ir drabužiai gali padėti tai padaryti“, – sako V.Janulevičius.
Anot verslininko, komandiruotės į skirtingas pasaulio valstybes reikalauja drabužius derinti prie vietos, į kurią keliauji. Nors jam pačiam artimiausias klasikinis itališkas stilius, vykstant į Skandinavijos šalis, reikia rengtis kitaip.
„Pas skandinavus rengiesi languotus marškinius, ryškią striukę, džinsus ir batus. Pas italus vykstant gali labiau pasipuošti. Drabužius derini, kad galėtum greičiau surasti kontaktą su žmonėmis, dalyvaujančiais verslo susitikime. Jei atrodome panašiai, galime išvengti net kelių valandų įžangos aiškinantis, kas esame“, – tikina V.Janulevičius.
Tiesa, verslininkas atviras – keistis nėra lengva, tad pokyčiai jo garderobe vyksta palaipsniui.
Visą pokalbį su V.Janulevičiumi žiūrėkite įraše: