Ant Mindaugo g. 27 namo besipuikuojanti iškaba – „Porn casting. New opportunities. The stars are born here“ (liet. „Pornografijos atrankos. Naujos galimybės. Čia gimsta naujos žvaigždės“) – iš pirmo žvilgsnio atrodo kaip kvietimas filmuotis pornografiniame filme.
O ir užėjus į vidų iš karto suvokti, kas gi laukia susidomėjusiųjų, nėra taip lengva. Neva naujų pornografijos žvaigždžių ieškančiame biure besidarbuojanti moteris 15min informavo, kad nieko bendro su pornografine veikla neturi, tačiau paprašė visus rūpimus klausimus pateikti biuro savininkams – viešbučio „Comfort hotel LT“ direktorei.
Pasirodo, kad akį rėžiančiu skelbimu siekiama ne privilioti naujas žvaigždes, o priešingai – atbaidyti ne ten užklydusius asmenis. Bet apie viską – nuo pradžių.
„Comfort hotel LT“ viešbučio direktorė Kristina Viskontaitė 15min pasakoja, kad visai neseniai jų administracijos dalis turėjo keltis. Taip dalis darbuotojų buvo perkraustyti į Mindaugo g. 27, tačiau šiame pastate taip pat yra registruota baldų parduotuvė – seniau tai buvo „Oslo namų“ būstinė.
„Seni įpročiai nerūdija“, – byloja lietuvių patarlė, o būtent senų klientų nuolatiniai vizitai paskatino griebtis netikėtų ir gal kiek radikalių sprendimų.
„Administruoti žmones, nukreipti juos į kitas verslo įstaigas, su kuriomis mes nesame susiję, kartais užima šiek tiek laiko. Taip pat ir aiškinti visiems, kad čia „Oslo namų“ nėra, nes žmonės ateina ir klausia“, – pasakoja viešbučio direktorė.
Anot jos, neretai tarp tokių „paklydėlių“ būna ir norinčių palikti nusiskundimų „Oslo namams“ ar svarstančių pirkti butą. Kovoti su esama problema nuspręsta originaliu būdu – įmonės darbuotojai nusprendė paskelbti pornografijos žvaigždžių paiešką.
„Tai yra mūsų pokštas kaimynams, – 15min teigė viešbučio direktorė. – Mes skatiname laisvą bendravimą tarpusavyje ir tiesiog tokia humoro forma nusprendėme spręsti situaciją.“
„Šį kartą galbūt drąsiau pajuokavome“
K.Viskontaitė pabrėžia, kad jų biuro langus puošiantis užrašas keičiasi gana dažnai, tačiau neslepia, jog šį kartą jų bandymas atbaidyti prašalaičius gal kiek per aštrus.
„Šį kartą galbūt drąsiau pajuokavome. Jaunesni kaimynai suprato, vyresni atėjo ir paklausė, kas čia yra, ir tiek“, – apie dėmesį atkreipiančio užrašo pasekmes pasakojo K.Viskontaitė.
Anaiptol, esą reakcijos daugiausia buvo teigiamos – jaunesnės kartos kaimynai šį pareiškimą įvardijo kaip „partizaninę rinkodarą“ ir tikrai ne kartą fotografavo, dalijosi socialinėse medijose, minėdami biuro atstovus kaip gero humoro žmones. O ir tikslas pasiektas. Anot direktorės, toks sprendimas viešbučio padaliniui padėjo išspręsti esamą problemą.
Kas laukė susidomėjusių darbo pasiūlymu? Viešbučio direktorės žiniomis, nesusipratimų buvo išvengta – į pornografinių filmų atrankas, jos teigimu, atėjusių žmonių nebuvo.