Vilniuje pristatyta nauja kolekcija: apsilankė ir kolekcijos veidu tapęs Montvydas su šeima

Antradienio vakarą sostinėje pristatyta „H&M“ ir aukštosios mados dizainerio Giambattista Valli bendrai sukurta kolekcija. „Giambattista Valli X H&M“ pristatymas subūrė madai neabejingus kviestinius svečius, tarp kurių buvo ir šios kolekcijos ambasadoriumi Lietuvoje tapęs Donatas Montvydas, Monika Pundziūtė, Simona Burbaitė bei Gabrielė Martirosian.
Marija Palaikytė, Veronika Montvydienė ir Donatas Montvydas su vaikais, Patricija, Monique
Marija Palaikytė, Veronika Montvydienė ir Donatas Montvydas su vaikais, Patricija, Monique / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Bendradarbiavimas su H&M dizaineriui yra pirmasis tokio tipo projektas, kuris taip pat žymi ir pirmąjį dizainerio posūkį į vyriškų drabužių kūrimą.

H&M suteikė man puikią galimybę pristatyti savo stiliaus viziją ir požiūrį į grožį platesnei auditorijai. Mano tikslas – dalytis meile grožiui, tapti nuostabių kasdienybės akimirkų dalimi bei kurti meilės istorijas visame pasaulyje“, – teigia dizaineris Giambattista Valli.

Renginio akimirkos – galerijoje:

Dizaineris Giambattista Valli įkūrė savo vardo ženklą 2005 m. Iš Romos į Paryžių gyventi persikėlęs dizaineris savo kūrybą šiuo metu vysto Prancūzijos sostinėje, kurioje 2011 m. pristatė ir pirmąją aukštosios mados kolekciją. Giambattista Valli mados industrijai pristatė naują požiūrį į prabangą, taip pritraukdamas jaunesnės kartos dėmesį visame pasaulyje.

„Giambattista Valli X H&M“ kolekcija visame pasaulyje pasirodys lapkričio 7 d. Lietuvoje šią limituotą kolekciją bus galima įsigyti prekybos centre „G9“ esančioje H&M parduotuvėje ir internete.

VIDEO: Romoje pristatyta „Giambattista Valli X H&M“ kolekcija – ant podiumo žingsniavo ir Kendall Jenner

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis