Vudžiui augintinį patarė įsigyti psichologai: „Esame daugiavaikė 4 vaikų šeima“

Arvydas Martinėnas, geriau žinomas kaip legendinis Vudis, neseniai išsikraustė gyventi į didžiulį nuosavą namą sostinės rajone ir džiaugiasi sukūręs tobulą gyvenimą. Mylima žmona ir vaikai, mylimas darbas, nesibaigiantys koncertai bei patogi ir kokybiška įrašų studija. Ir dar vienas dalykas, kuris yra neatsiejamas nuo tobulos šeimos.
Arvydas Martinkėnas-Vudis
Arvydas Martinkėnas-Vudis / LNK nuotr.

„Šuo ir katė – mūsų namų gyvybė. Tiek su vaikais, tiek vaikams smagūs žaidimai. Tai – mūsų meilės. Juokaujame, kad esame daugiavaikė 4 vaikų šeima“, – laidoje „Gyvūnų pasaulis“ pasakojo Vudis.

LNK nuotr./Arvydas Martinkėnas-Vudis
LNK nuotr./Arvydas Martinkėnas-Vudis

Pirmajam Vudžio keturkojui katinui Katynui jau yra beveik penkiolika metų. Po neseniai atliktos operacijos jis vėl kaip jaunuolis. Tačiau prieš sudėtingą operaciją jo gyvybė buvo pakibusi ant plauko. Kadangi Arvydas su mylimąja Sandra augina du vaikus, psichologai patarė nedelsti ir įsigyti naują augintinį – gydytojai Katynui davė vos 6 mėnesius.

Ir tada, kad vaikai neišgyventų netekties sunkiau, patarė kuo greičiau pasirinkti dar vieną augintinį, kad vaikam būtų paprasčiau išgyventi netektį. Šeima įsigijo toiterjerų veislės kalytę Martą.

LNK nuotr./Vudžio šuo
LNK nuotr./Vudžio šuo

Kaip Katynas ir Marta padeda Vudžiui kurti dainas ir kokias pačias skaudžiausias šunybes ir katybes jiedu yra iškrėtę? Ką daryti, jei šuo neklauso, kai šeimininkas neturi rankoje skanuko? Ekspertai papasakos apie augintinių imunitetą. Visa tai – smagioje LNK laidoje „Gyvūnų pasaulis“ jau šį šeštadienį 17.55 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis