Vyrų grožio šventėje Kaune – kardų šou, pilvo šokis ir žinomi veidai: atvyko Remis ir Rimkenzo

Kaune po atsinaujinimo duris atvėrė vyrų grožio oazė. Daugiau nei ketverius metus salono vadovai Salih Rahim bei Julija ir jų komanda klientams padeda kurti asmeninį įvaizdį, o už tai barberius vertina didelis būrys ilgamečių klientų. Tarp jų – ir į atidarymą susirinkę žinomi kauniečiai.

Savo veiklą pradėję vos nuo dviejų klientų stiliui puoselėti skirtų kėdžių, šiandien „Fade Factory Barbers Lietuva“ išsiplėtė keturis kartus. Naujajame Kauno prekybos miestelio „Urmas“ „Žaliojoje galerijoje“ įsikūrusiame salone klientus pasitinka jau aštuonios kėdės, rašoma pranešime spaudai.

Vyrų grožio renginio akimirka
Vyrų grožio renginio akimirka

Kardų šou, pilvo šokiai ir arabiška apranga

Atidarymo šventės dieną salono įkūrėją sveikino didelis būrys draugų ir klientų. Tarp jų – ir visoje Lietuvoje gerai žinomi veidai: Lietuvos kikboksininkai ir mišrių kovos menų kovotojai Dovydas Rimkus-Rimkenzo, Mindaugas Narauskas, Vitas Karosas, muzikos atlikėjai Andrius Aleknavičius bei Remis Retro su mama Gelija Vaškūne, populiaraus itališkų restoranų tinklo „Casa Della Pasta“ įkūrėjas Fabio Manconi su šeima, interjero dizaino studijos „JL Interior Art“ įkūrėjai Jurga ir Lukas Kančai bei kiti.

Vyrų grožio renginio akimirka
Vyrų grožio renginio akimirka

Susirinkusius svečius salono įkūrėjai Salih ir Julija bei komanda stebino įspūdinga programa. Iš pradžių kvietę išbandyti naujus kirpimo stilius, vėliau klientams ir draugams dovanojo abejingų nepalikusį „Viduramžiai.lt“ kovotojų su kardais pasirodymą. Po jo sekė pilvo šokėjų šou.

Vyrų grožio renginio akimirka
Vyrų grožio renginio akimirka

Renginio svečius komanda pasitiko persirengusi tradiciniais arabiškais apdarais, šventei pridėjusiais dar daugiau šarmo ir išskirtinumo.

Renginio metu svečiai vaišinosi grilyje iškeptomis vaišėmis.

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis