„Vyrų mados savaitė“ pristatė specialų kino seansą: peržiūros nepraleido ir žinomi žmonės

„Vyrų mados savaitė“ – madą, meną ir edukaciją apjungiantis festivalis, Vilniuje vyksiantis iki pat gegužės 31 dienos. Neabejingas įvairioms meno formoms festivalis pristato ir specialų kino seansą „Marina Abramović: dalyvauja menininkė“, kurio peržiūros penktadienį nepraleido ir žinomi žmonės.
Seržas Gandžumianas, Marija Palaikytė, Giedrius Paulauskas
Seržas Gandžumianas, Marija Palaikytė, Giedrius Paulauskas / Sonatos Blažytės nuotr.

Kino teatre „Pasaka“ rinkosi žymūs festivalio svečiai, Lietuvos mados, meno ir pamogų pasaulio atstovai: Aistis Mickevičius, Giedrius Paulauskas, Seržas Gandžumianas, Jolanta Svirnelytė, Andrius Bružas su gyvenimo drauge Aiste Andrijauskaite, festivalio svečiai iš Italijos Giacomo Alberotanza ir taip pat „Vyrų mados savaitės“ organizatorės Marija Palaikytė ir Julila Valiulienė.

Susirinkę žiūrėjo užburiantį filmą „Marina Abramović: dalyvauja menininkė“ apie novatorišką ir kontroversišką performansų meistrę. Viliojanti, bebaimė ir stebinanti Marina Abramović jau kone keturiasdešimt metų plečia meno sąvokos ribas.

Nilso Müllero ir „Wertical“ nuotr./Marina Abramovič, 2014 m.
Nilso Müllero ir „Wertical“ nuotr./Marina Abramovič, 2014 m.

Naudodamasi savo kūnu kaip įrankiu ir nuolat išbandydama savo galimybes, kartais net rizikuodama savo gyvybe, ji kuria sukrečiančius ir jaudinančius performansus.

Filme stebime menininkę, besiruošiančią vienam svarbiausių momentų jos karjeroje – didžiulei retrospektyvai Niujorko moderniojo meno muziejuje (MoMA). Tokia paroda vienoje pagrindinių pasaulio meno institucijų – įkvepiantis gyvenimo įvykis. Tačiau Marinai ji reiškia daug daugiau. Pagaliau atsiranda galimybė nutildyti keturis dešimtmečius jai užduodamą klausimą: „O kodėl tai yra menas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis