Ž.Grigaitis pinigus investuoja į daiktus: už plastikinę lėkštutę – 1,5 tūkst., o už diržą – 3 tūkst. eurų?

Nors Lietuvą, kaip ir visą pasaulį, šienauja pandemija, ekonomistai tvirtina, kad iš tiesų gyvename visai neblogai, lietuviai gerokai praturtėjo. Vienas iš jų – Žilvinas Grigaitis, kuris tikino atradęs patikimą investavimo nišą.
Žilvinas Grigaitis
Žilvinas Grigaitis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Vien indėliai išaugo 2 milijardais eurų“, – laidoje „KK2 Penktadienis“ tvirtino žinomas ekonomistas Nerijus Mačiulis.

Tiesa, jis pripažino ir tai, kad turint pinigų atsiranda ir papildomų galvos skausmų. Kur juos padėti, kad tai būtų investicija ir pinigai nenuvertėtų?

Verslininkas Žilvinas Grigaitis tikino atradęs itin patikimą investavimo nišą. Aukcionuose jis perka išskirtinius daiktus, investicinį šampaną ir netgi senas kino afišas. Į laidos filmavimą jis atsinešė eksponatų, kurie, žiūrint iš pirmo žvilgsnio, gal net beverčiai... O iš tiesų – tikri lobiai.

Stopkadro nuotr./Žilvinas Grigaitis
Stopkadro nuotr./Žilvinas Grigaitis

„Šitam diržui yra daugiau negu 10 metų. Aš jį gavau iš dabar jau labai žinomo dizainerio. Tada jis kainavo 500 eurų, o dabar jo kaina – virš 3000“, – apie savo investicijas pasakojo žinomas vyras.

Stiklo statulėlę Žilvinas pirko už 350, o dabar galėtų parduoti už 2000. Kaulinės plastmasės lėkštutė Žilvino kolekcijoje kainuotų nuo 800 iki 1500 eurų.

Tačiau didžiausias uždarbis, kurį yra pavykę gauti Žilvinui Grigaičiui – 2000 procentų! Būtent tiek jis sako gavęs už vieną laiku nupirktą ir vėliau parduotą laikrodį.

Apie tai, kur pinigus investuoja Natalija Bunkė, Vidmantas Martikonis, Ugnius Kiguolis ir kiti – penktadienio vakarą 19.30 „KK2 Penktadienyje“.

TAIP PAT SKAITYKITE: Kur investuoja žinomi verslininkai? Nuo nekilnojamojo turto iki deimantų bei šampano

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis