Žinomos moterys atveria savo grožio salonų duris: kainos kils, bet tai – ne karantino pasekmė

Nuo pirmadienio duris klientams atvėrė grožio salonai, paslaugas jau džiaugiasi klientėms galinčios teikti Oksana Pikul-Jasaitienė bei Kristina Ivanova. Nors specialistams taikoma nemažai suvaržymų bei reikalavimų, žinomos moterys džiaugiasi, kad jau gali grįžti į darbus. Vis dėlto neslepia – kai kurių procedūrų kainos tikrai kils.
Kristina Ivanova, Oksana Pikul-Jasaitienė
Kristina Ivanova, Oksana Pikul-Jasaitienė / Nerijus&Gintarė, Juliaus Kalinsko nuotr.

Nuo vasario 15 dienos Vyriausybė leido atnaujinti veiklą grožio meistrams. Jei patalpos plotas, kurioje teikiama paslauga konkrečiam paslaugos gavėjui, yra mažesnis nei 20 kv. m, vienu metu turi būti aptarnaujamas ne daugiau kaip vienas paslaugos gavėjas.

Taip pat privaloma užtikrinti kitas asmenų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi, būtinos visuomenės sveikatos saugos, higienos, asmenų aprūpinimo būtinosiomis asmeninėmis apsaugos priemonėmis sąlygas.

Prieš metus nuosavą grožio saloną atidariusi Oksana Pikul-Jasaitienė sako karantino nė nepajutusi, nes ir be grožio veiklos turėjo daug darbų. Bet, žinoma, ji džiaugiasi, kad nuo pirmadienio turi progą ir vėl teikti paslaugas savo klientams.

Paklausta, ar darbuotojų tvarkaraščių sudarymas, saugumo priemonių užtikrinimas, klientų srautų ribojimas šiuo metu kelia daug rūpesčių, Oksana tikina nei per pirmą, nei per šį karantiną nesusidūrusi su didelėmis problemomis.

„Skausmingų pokyčių šią dieną kol kas nepajutome, o mūsų patalpos atitinka visus reikalavimus. Tik nuo šiol specialistai turės vietoje kaukių dėvėti respiratorius. Visi higienos, klientų laukimo reikalavimai problemų nekelia“, – 15min sakė Oksana.

Žinoma moteris pastebi, kad šiuo metu padaugėjo klienčių, norinčių pasigražinti, tenka net prioriteto tvarka paslaugas teikti toms moterims, kurioms jų reikia labiausiai.

„Kiekvienas meistras turi klientų ratą. Tiems, kuriems yra būtinybė, ją ir suteikiame. Žmonės labai išsiilgę grožio procedūrų. O naujiems klientams kartais tenka pasiūlyti net ir labai tolimas datas. Kai kurių meistrų tikrai tenka palaukti“, – sako Oksana ir pridurdama, kad svarbiausia, jog šiuo metu klientai būtų sveiki, sąmoningi, ateitų į grožio saloną tik geros savijautos.

Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė
Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė

Atsidarius grožio salonams vis dažniau pasigirsta ir kalbos apie kylančias procedūrų kainas. Jos, anot Oksanos, natūralu, didės.

„Pati ekonominė situacija keičiasi, todėl standartinės kainos likti negalės. Vien todėl, kad kyla mokesčiai, atlyginimas, natūralu, kad jos didėja. Mano grožio salone kol kas padidėjo tik kai kurių procedūrų – kirpimo, makiažų užmokestis, brangiau kainuoja paslaugos, tiekiamos anksčiau ryte. Vėliau, įvertinus bendrą situaciją, gali kilti ir likusių procedūrų kainos“, – sakė O.Pikul-Jasaitienė.

Pašnekovė sako, kad karantino metu nepatyrė didelių nuostolių, nes neturi paskolų, o grožio salono patalpos yra nuosavos. Užsidarius vienam verslui, atsirado kitų veiklų, todėl žinoma moteris jaučiasi stabiliai.

„Be to, buvo teikiama šiokia tokia pagalba iš valstybės, dalis patirto nuostolio buvo atlyginta. Žinoma, paskaičiuojant kiek per tą laiką buvo galima uždirbti pelno, negali sakyti, kad įmonei karantinas buvo naudingas“, – sako Oksana.

Grožio srityje dirbant ir savo verslą turinti Kristina Ivanova taip pat sako, kad leidimas grįžti į darbą, nors ir su ribojimais, džiugina. Anot jos, jau pirmas karantinas parodė, kad dirbti ir tokiomis sąlygomis tikrai įmanoma.

„Kadangi ribojamos patalos, faktas, kad dirbame pamainomis, bet viską įmanoma suderinti. Grožio paslaugų teikėjai dabar privalo dėvėti respiratorius, o visa kita nepasikeitė“, – pastebi Kristina.

Žinomos moters karantinas taip pat stipriai nepaveikė, ji pasakojo atidariusi internetinę parduotuvę, rado laiko atnaujinti grožio salono patalpas.

„Grožio srityje dirbu jau dešimtmetį, žinau, kad visais gyvenimo atvejais ir visoms situacijoms galima rasti išeitį. Nereikėtų verkšlenti, kaip sunku, reikia džiaugtis, kad po truputį viskas atlaisvėja, reikia tik laikytis reikalavimų“, – pozityviai kalbėjo K.Ivanova.

Vis dėlto glaudžius ryšius su kitais verslais palaikanti K.Ivanova sako žinanti, kad veiklą nutraukė ne vienas grožio salonas Vilniuje. Valstybės teikiamos išmokos, anot pašnekovės, yra tarsi lašas jūroje.

„Aš pati pasiryžau dirbti, sugalvojau strategiją, kurios laikiausi ir viskas pavyko. Mano įdirbis – elektroninė parduotuvė, padėjo išlaikyti darbuotojus, prisitaikiau prie sąlygų ir sukūriau pridėtinę vertę. Man būtų sunku sėdėti ir nieko nedaryti“, – sakė Kristina.

Organizatorių nuotr. /Kristina Ivanova
Organizatorių nuotr. /Kristina Ivanova

O kaip ji vertina Vyriausybės skiriamas subsidijas? Anot K.Ivanovos, 250 eurų skiriami žmonėms, kurie turi šeimas, išgyventi turėjo būti sudėtinga.

„Jei šeimoje tik vienas dirbantis, pavyzdžiui, tėčio nėra, tenka krapštyti santaupas, o ką daryti, jei ir jų neturi? Nenoriu vertinti, turiu savo nuomonę šiuo klausimu, norėčiau ją pasilaikyti sau“, – 15min sakė K.Ivanova.

Tiesa, moteris taip pat neslepia, kad ir jos salone kainos po karantino, tikėtina, kils, tačiau pabrėžia – jos didėja kiekvienais metais: „Mes nesame paslaugų tiekėjai, nereguliuojame kainų. Jas reguliuoja tie, nuo ko mes priklausomi – visi prekių ženklai, su kuriais dirbame. Jei kyla vienkartinių priemonių, rankšluosčių, šampūnų, dažų kainos, natūralu, kad kyla ir paslaugų kaina. Šiais metais kol kas mūsų tiekėjai kainų nekeitė, todėl jos nesikeitė ir salone. Jos bus peržiūrimos pavasarį.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis