„Pandemija neišvengiamai padarė įtakos vartotojų elgsenai – sulėtino tempą, nemažai žmonių renkasi dirbti iš namų, todėl atsiranda daugiau laiko. Kalbant apie grožio segmentą, matome išaugusį susidomėjimą odos priežiūros priemonėmis – odą puoselėjančiomis kaukėmis, ampulėmis, serumais, daugiau žingsnių įtraukiama į kasdienę odos priežiūros rutiną. Lygiagrečiai, poreikis makiažo priemonėms mažėja, vyrauja natūralesnis įvaizdis.
Madoje vis dar populiari ‘athleisurewear’ tendencija, kuomet kasdieniam nešiojimui renkamasi patogūs, judesių nevaržantys drabužiai, pavyzdžiui, jogos. Klasikiniai siluetai vis dažniau pritaikomi laisvalaikio drabužiams, pavyzdžiui, kelnės aukštu liemeniu iš jersey medžiagos.
Patogumas išlieka vienu iš pagrindinių kriterijų renkantis avalynę, prie kostiumų ir net klasikinių derinių drąsiai derinant sportinius batelius. Nyksta riba tarp miego ir laisvalaikio drabužių.
Miego rūbai tarpusavy derinami su išeiginiais, tokiu būdu sukuriant naujus derinius – nėriniuoti atlasiniai šortukai ar naktiniai kartu su stambių siūlų megztiniais arba šilkinė pižama ir aukštakulniai“, – rinkos tendencijas komentavo mados ir grožio komunikacijų agentūros „Polhem PR Lithuania“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.
Kaip rašoma pranešime spaudai, naujienomis domėjosi pramogų ir televizijos veidai Indrė Kavaliauskaitė, Aistė Kabašinskaitė, Gelminė Glemžaitė, Kristina Kulbušauskaitė, Anžela Adamovič Gečienė, vizažistės Milita Daikerytė ir Neringa Čukinienė, Justina Gafarovaitė, stilistė Irina Sinė, nuomonės formuotojos, žurnalų moterims atstovai ir kiti mada besidomintys svečiai.