Žlugo plaukų stilisto Valerijaus Gigevičiaus planai peržiemoti Barselonoje

Vienas žymiausių šalies plaukų stilistų Valerijus Gigevičius pastaruoju metu buvo tapęs retu svečiu Lietuvoje. Sugrįžti į Lietuvą jį privertė mielas širdžiai darbas – rūpinimasis būsimų žvaigždžių įvaizdžiu populiariausiame muzikiniame projekte „X Faktorius“.
Valerijus Gigevičius
Valerijus Gigevičius / TV3 nuotr.

Išplėtęs salonų tinklą Vilniuje, V.Gigevičius Ispanijoje ėmėsi įgyvendinti naują verslo idėją bei pradėjo naują gyvenimo etapą saulės ir puikių orų lepinamoje šalyje. Tačiau pačiame jos įkarštyje vietoj lėkimo ant bangos keteros ar skriejimo nuo kalnų viršūnių stilistas pasirinko kitą jį „vežančią“ veiklą.

„Žiemą būčiau praleidęs Barselonoje. Tačiau dėl „X Faktoriaus“ sugrįžau į Lietuvą. Man gera dirbti su tokiu projektu“, – sako jau antrus metus muzikinio projekto teisėjų ir dalyvių įvaizdį keičiantis ir kuriantis stilistas.

Užkulisiuose dirbantis profesionalas į eterį dažniausiai nepakliūna, mat projekto salėje pasirodo iškart prasidėjus reklamai – eterio pertraukų minutėmis jį žiūrovai salėje mato su lako buteliuku ar šukomis rankose, koreguojantį teisėjų šukuosenas. „Kas šių šukuosenų autorius? Kas jiems tvarko plaukus?“ – dažnas smalsauja socialiniuose tinkluose. Taigi, nors tokie profesionalai kaip V.Gigevičius dažnai lieka už kadro, juos garsina bei žiūrovų akį džiugina – jų darbai. 

„Iškart po projekto vėl išvyksiu į Barseloną. Kuriuosi ir gyvenimą, ir naują veiklą ten“, – džiaugiasi Valerijus, tačiau daugiau detalių neišduoda. 

Kol kas jo kasdienybė – įtemptas ruošimasis „X Faktoriaus“ finalams. Jau šį sekmadienį 19.30 val. žiūrimiausios televizijos TV3 tiesioginiame eteryje – trečiasis finalas: dešimt naujų pasirodymų, 10 naujų įvaizdžių ir nauja teisėjų kova.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis