2020 08 04

„2Kvėpavimas“ ir jų naujas vaizdo klipas: intriga iki paskutinės sekundės

Interneto sensacija duetas „2Kvėpavimas“ pristato naujausią kūrinį „Kaip tu be manęs?“ ir jo romantiškai gyvenimišką vaizdo klipą, kuris – tarsi trumpo metro filmas.
„2Kvėpavimo“ vaizdo klipo filmavimo akimirka
„2Kvėpavimo“ vaizdo klipo filmavimo akimirka / Stop kadras

„Tai istorija apie du vaikinus ir merginą, kurie vasaroja kartu. Atrodo, jų gyvenimas – nuostabus, tačiau, kaip paaiškėja, taip pat – labai trapus. Klipe parodyta situacija, kokių Lietuvoje vasarą nutinka ne viena. Ir ne visos jos gerai baigiasi“, – sako dueto narys Denisas. Kaip baigsis „Kaip tu be manęs?“, sužinos tie, kurie žiūrės klipą iki pat paskutinių sekundžių.

„Istorijos pabaiga tragiška ar laiminga? Realiame gyvenime būna visaip, todėl mes ilgai svarstėme, kaip užbaigti šį kūrinį. Galų gale, likome patenkinti sprendimu, tačiau jo neišduosime. Kokia prasmė tada būtų žiūrėti? O mes norime, kad žmonės klipą žiūrėtų, nes manome, kad jis tikrai labai pavykęs“, – intriguoja Denisas, kuriam filmuojant teko išties neįprasta rolė.

Klipą žiūrėkite čia:

VIDEO: 2Kvėpavimas - Kaip tu be manęs?

Abu dueto nariai sako, kad šis klipas – brandžiausias jų darbas ir rezultatu abu labai didžiuojasi. Po hito „Vasarinė mergaitė“, kuris, kaip jau tapo įprasta šiam kolektyvui, greitai sulaukė didelės sėkmės ir jau turi daugiau nei milijoną peržiūrų, „2Kvėpavimas“ vis tvirčiau jaučiasi lietuviškoje scenoje.

Grupė ką tik gavo puikų įrodymą, kad milijonai peržiūrų „Youtube“ nėra tik virtualus populiarumas. Visi koncertai, kurie buvo atšaukti dėl karantino, jam pasibaigus, sėkmingai grįžo ir įvyko.

„Jausmas būti scenoje ir girdėti, kaip minia prašo pakartoti tavo dainas, nerealus ir su niekuo nelyginamas. Mes žiauriai laimingi, kad pagaliau pradėjome koncertuoti ir kvietimų vis daugėja“, – sako šią vasarą pirmą kartą viešai pasirodęs duetas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis