2021 08 03

4-ajį gimtadienį švenčianti grupė „OKATA“ pristato naują kūrinį

Ketvirtojo gimtadienio proga grupė „OKATA“ pristato kūrinį „Kukal rožė ratilio“. Tai šiuolaikiška lietuvių liaudies dainos interpretacija. Kolektyvas savo kūryboje jungia folklorą su beatbox bei elektroninės muzikos garsais.
Grupė „OKATA“
Grupė „OKATA“ / Donato Žvirblio nuotr.

Naujoji daina anonsuoja būsimą mini albumą „Stichijos“, kuriame apjungiamas visų Lietuvos regionų skambesys. Ritmingame kūrinyje „Kukal rožė ratilio“ aukštaitiška sutartinė susipina su žemaitiška daina „Bieg opelė vingordama“.

„Iki šiol interpreduodavome liaudies muziką savaip. Šį kartą norėjome į aranžuotes įterpti autentiško skambėjimo, todėl bendradarbiavome su daug metų išskirtinai tik žematiškai dainuojančiu Plungės krašto folkloro ansambliu „Gondinga“.

VIDEO: OKATA & Gondinga - Kukal Rožė Ratilio

Turime daugybę idėjų, kurias norime įgyvendinti. Kiekviename albume ieškome naujų sprendimų, tad ir trečiasis „Stichijos“ bus tikrai kitoks“ - mintimis dalinasi atlikėjai.

Gabrielės Valančiūtės nuotr./Gondinga
Gabrielės Valančiūtės nuotr./Gondinga

„Per 4 grupės gyvavimo metus kūryba tapo brandesnė, skambesys sodresnis, nuolat pildome klausytojų ratą. Eksperimentavome tiek su lietuvių, tiek su užsienio šalių folk garsais.

Donato Žvirblio nuotr./Grupė „OKATA“
Donato Žvirblio nuotr./Grupė „OKATA“

Džiaugiamės, jog mūsų šiuolaikiškai pateikta liaudies muzika skamba įvairiausiame kontekste – nuo festivalių, konferencijų iki oficialių tarptautinio lygio renginių, kuriuose reprezentuojame modernią Lietuvą“ – pasakoja grupės nariai.

Artimiausi grupės „OKATA“ pasirodymai numatyti Kaune, Šiauliuose bei Molėtuose vykstančiame festivalyje „Masters of calm“. Visas „OKATA“ naujienas sužinokite sekant atlikėjus grupės socialinių tinklų paskyrose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis