2015 05 04 /16:42

Airidas Karpavičius negrąžina pinigų už atšauktą Boriso Moisejevo koncertą, o pats linksminasi TV šou

Rusijos dainininko Boriso Moisejevo ir šveicarų mago Peterio Marvey gerbėjai Lietuvoje jau keletą mėnesių neatgauna sumokėtų pinigų už Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje turėjusius įvykti, tačiau atšauktus jų pasirodymus.
Airidas Karpavičius su mylimąja Oksana
Airidas Karpavičius su mylimąja Oksana / LNK nuotr.
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Boriso Moisejevo koncertas
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Borisas Moisejevas

Koncertus nesėkmingai organizavęs kompanijos „Muzikos industrija“ vadovas Airidas Karpavičius su nukentėjusiais klientais nesileidžia į kalbas. Pastarieji piktinasi likę ir be šou, ir be pinigų, kreipiasi į bilietus platinusias bendroves, rašo skundus, tačiau reikalai nejuda. 

Žmonės.lt redakciją pasiekė skaitytojos Astos laiškas. Moteris piktinasi, kad praėjusius kone pusmečiui po to, kai buvo atšauktas „Švyturio arenoje“ turėjęs vykti Peterio Marvey pasirodymas, tiek į jį, tiek į kitus šou bilietus įsigiję žmonės iki šiol yra mulkinami.

Skaitytoja, sako, pirkusi keturis bilietus po 80 litų (dabar – apie 23 eurus), juos įsigijo iš bilietų platinimo įmonės „Bilietai.lt“. Pinigų už šou ji kol kas neatgavo, „Bilietai.lt“ pasiūlė grąžinti tik arenos mokestį, kuris sudaro 3 litus (0,86 euro) nuo kiekvieno bilieto.

Moteris taip pat piktinasi: „Ponas“ Airidas buvo dingęs pusei metų, o dabar kaip niekur nieko filmuojasi televizijos laidose.“

Airidas Karpavičius su drauge Oksana šiuo metu dalyvauja LNK realybės dramoje „Paskutinis šansas“.

Žmonės.lt kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Į klausimus atsakė tarnybos atstovas spaudai Vitas Ūsas.

Kiek skundų esate gavę?

Šiuo metu Tarnyboje yra gauta apie 350 vartotojų prašymų įtraukti į civilinę bylą trečiaisias asmenimis, nepareiškiančiais savarankiškų reikalavimų. Tarnybos rengiamas ieškinys teismui bus pateiktas artimiausiu metu.

Kas platino bilietus? 

Remiantis kartu su vartotojų prašymais pateiktais dokumentais, matyti, kad vartotojai bilietus į minėtus renginius buvo įsigiję per bilietų platintojus UAB „Tiketa“ bei UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“. Minėtos bendrovės pagal Tarnybos rengiamą ieškinį dėl vartotojų viešojo intereso gynimo bus traukiamos į civilinę bylą trečiaisiais asmenimis, nepareiškiančiais savarankiškų reikalavimų, atsakovo (MB "Muzikos industrija") pusėje.

Kokia šiuo metu yra situacija ir ko gali tikėtis nukentėję bilietų pirkėjai?

Atsižvelgdama į Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje gautų vartotojų skundų dėl MB „Muzikos industrija“  organizuotų ir atšauktų renginių - Peterio Marvey pasirodymo bei Boriso Moisejevo koncerto - kiekį, Tarnyba šiuo metu rengia ieškinį ir ketina kreiptis į teismą dėl vartotojų viešojo intereso gynimo, t. y. dėl MB „Muzikos industrija“ neįvykdytų sutartinių įsipareigojimų vartotojų atžvilgiu ir vartotojams negrąžintų pinigų, sumokėtų už bilietus į neįvykusius renginius.

Žmonės.lt bandė susisiekti su „Muzikos industrija“ vadovu, tačiau nesėkmingai – A.Karpavičiaus telefonas išjungtas.

Susiklosčiusi situacija piktina ir bendrovės „Tiketa“ generalinį direktorių Andrių Žiauberį. Ši bendrovė – viena iš kelių, platinusių bilietus į minėtus pasirodymus. Pasak A.Žiauberio, ant tarpininkavimo vaidmenį atlikusios įmonės šiuo metu krenta šešėlis, nors visą atsakomybę už neįvykdytus įsipareigojimus turėtų prisiimti „Muzikos industrija“.

„Mes patys iniciavome pareiškimą ekonominei policijai, kuri nematė noro tirti šio reikalo, jie čia neįžvelgė jokios nusikalstamos veikos. Neva žmogus bandė organizuoti koncertą, tačiau jam nepavyko ir jis neturėjo slaptų ketinimų piktnaudžiauti tuo. Bet čia juk tas pats, kaip važiuoti mašina, padaryti avariją ir sakyti, kad „aš nenorėjau“, – Žmonės.lt komentavo A.Žiauberis.

Bet čia juk tas pats, kaip važiuoti mašina, padaryti avariją ir sakyti, kad „aš nenorėjau“.

Pasak jo, tai vienas iš nedaugelio atvejų, kuomet organizatorius piktybiškai neketina grąžinti pinigų už neįvykusį koncertą. „Maždaug prieš šešerius metus turėjome panašų incidentą su estų kompanijos organizuojamu motokrosu. Tačiau tai tebuvo vienas atvejis, kurį dabar galiu prisiminti, tai nėra dažnas reiškinys pramogų versle Lietuvoje“, – sakė A.Žiauberis.

Į koncertus didžiuosiuose šalies miestuose buvo išpirkta apie tūkstantis bilietų, maždaug 100 klientų kreipėsi dėl pinigų grąžinimo. „Kiek žinau, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ruošia ieškinį teismui, jie yra gavę apie šimtą skundų dėl neįvykusio koncerto. Mes esame tarpininkai, visi pinigai buvo pervesti organizatoriui – jis yra pinigų savininkas“, – sakė „Tiketa“ atstovas.

Tačiau organizatorius nelabai stengiasi būti geranoriškas ir atsiskaityti su nukentėjusiais. Nepaisant to, jis nesislapsto, dalyvauja televizijos realybės šou. „Jis nesijaučia kaltu ir mano, kad yra aplinkybių auka. Ne kartą bandėme su juo susisiekti, tačiau jis mus ignoruoja“, – apie A.Karpavičių kalbėjo A.Žiauberis.

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Raimondas Šilanskas ir Airidas Karpavičius
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Raimondas Šilanskas ir Airidas Karpavičius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai