Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2020 07 24

AISTÈ pristato naują dainą ir vaizdo klipą: įkvėpė Žanas Bodrijaras ir „Matrica“

Vis dažniau Lietuvos muzikos scenoje minima ryški, galingo balso savininkė Aistė Gaižauskaitė-AISTÈ, praėjusiais metais pristačiusi vieną sėkmingiausių savo darbų „Money Is Life“, šiandien klausytojams atskleidžia naują kūrinį „MOJO“ ir jam sukurtą vaizdo klipą, įkvėptą Žano Bodrijaro filosofijos.
Dainininkės Aistės Gaižauskaitės-AISTÈ vaizdo klipo filmavimo akimirka
Dainininkės Aistės Gaižauskaitės-AISTÈ vaizdo klipo filmavimo akimirka / Kipro Varanecko nuotr.

„Tai, kas šiandien skamba kaip „MOJO“ yra milžiniška dvasinė, seksualinė, žvėriškai natūrali ir intelektuali jėga, kurią per ilgai nešiojau savyje. Neradusi būdų, kaip tai išreikšti – sugalvojau savo. Taip gimė šis kūrinys ir vaizdo klipas“, – pasakoja AISTÈ.

Savo kūryboje simbolius ir įvairias kultūras maišanti bei jomis eksperimentuojanti kūrėja atskleidžia, jog šiandien pristatomoje dainoje ir vaizdo klipe susijungė Žano Bodrijaro filosofija ir filmo „Matrica“ atspindžiai.

„Mano nuomone, Žanas Bodrijaras yra puikiai aprašęs dabartinį kultūrinį ir socialinį klimatą, kuomet prigimtiniai dalykai, kaip papročiai ar žodžiai nebetenka savo šaknų ir istorijos, jie tiesiog egzistuoja tam, kad juos kažkas panaudotų savo asmeninei išraiškai. Žmonės lipdo savo identitetus bet kaip ir iš bet ko, viena simuliaciją lydi kitą ir mes vis toliau tolstame nuo realybės“, – mintimis dalinasi kūrėja.

Kipro Varanecko nuotr./AISTÈ
Kipro Varanecko nuotr./AISTÈ

„Ši daina yra metafora to, kaip mes keičiamės, prisitaikydami prie šio naujo, simuliakrų pilno gyvenimo. Visi natūraliai šiek tiek išprotėjam, nes tolstam nuo to, kas tikra. Tačiau yra vienas tikras dalykas, kuris išlieka visada. Tai – gaivališkumas, primityvus instinktas ir troškimas gyventi, patirti, pajausti. Šią jėgą aš vadinu „MOJO“. Atrodo, nors ir kiek esame išmokę apie gyvenimą, jo taisykles, „MOJO“ lieka jausmu, kurį visi kartas nuo karto jaučiame, kuris visada išliks stipria, paslaptinga ir gyva ugnimi, valdančia mus“, – apie kūrinį pasakoja AISTÈ.

AISTÈ – „MOJO“:

VIDEO: AISTÈ - MOJO (Official Music Video)

Praėjusiais metais itin sėkmingą, ryškų ir drąsų vaizdo klipą dainai „Money Is Life“ pristačiusi AISTÈ ir naujausiam savo kūriniui suteikė vaizdą. Vaizdo klipe, kuriam scenarijų kūrė ir kuriame filmavosi pati, užfiksuoti ketverius metus dainininkės praktikuojamų Muay Thai kovos menų elementai ir filmo „Matrica“ įkvėptos detalės.

„Šio klipo filmavimas truko parą – atvykę į aikštelę iš jos išėjome tik kitą dieną, niekas nemiegojo ir visi be sustojimo dirbo. Operatoriaus asistentas net užmigo stovėdamas! Visi žmonės dalyvavę filmavime, tarp kurių – nuostabų darbą ir atsidavimą demonstravęs aktorius Jaures C Loue bei operatorius Julijus Nosovas, yra karžygiai, pilnai savo amatui atsidavę žmonės ir absoliutūs profesionalai“, – pagyrų komandai negaili AISTÈ.

Kipro Varanecko nuotr./Dainininkės Aistės Gaižauskaitės-AISTÈ vaizdo klipo filmavimo akimirka
Kipro Varanecko nuotr./Dainininkės Aistės Gaižauskaitės-AISTÈ vaizdo klipo filmavimo akimirka

Daina „MOJO“ ir vaizdo klipas – ne visos šiandien pristatomos dainininkės naujienos. Galima išvysti ir įsigyti specialų komiksą, pasakojantį šios ir kitų dainininkės kūrinių „Money Is Life“, „My Only Friend“, „Say When“, „Blue Dawn“ priešistorę.

„Šis komiksas – visų mano darbų sagos dalis, kuri vis labiau atsiskleidžia ir aiškėja atsirandant naujiems kūriniams“, – teigia AISTÈ ir užsimena apie ateities planus, kuriuose – gyvi susitikimai su klausytojais. „Manau, atėjo laikas ruošti koncertinę programą“, – teigia galingo balso savininkė ir užsimena, jog pirmuosius koncertus planuoja surengti jau šių metų rudenį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos