2023 06 14

Alen Chicco pristato eurovizinės dainos „Do you?“ klipą: nukels į pasakų pasaulį

Dauguma mūsų praleidome savo vaikystę klausydamiesi tėvų ir senelių sekamų, kvapą gniaužiančių ir fantaziją žadinančių pasakų. Ir nors jau vaikystę seniai išaugome, tačiau ir dabar kartais mielai norėtume sugrįžti į tą magišką pasakų pasaulį. Būtent tokių sentimentų apimtas, originalusis atlikėjas Alen Chicco ir sukūrė savo naująjį vaizdo klipą, jo prieš kelis mėnesius pristatytai eurovizinei dainai „Do you?“.
Alen Chicco
Alen Chicco / Vyto Lasio nuotr.

Šis vaizdo klipas, anot pačio atlikėjo, organiškai užbaigia dainos temą – „Pristatydamas savo dainą daug kalbėjau apie jos kuriamą iliuziją. Kadangi pati daina pasakoja apie pasimetimą tarp iliuzijos ir fantazijos, aš ir šiuo savo klipu norėjau dar labiau išryškinti mus supantį siurrealizmą, nukelti klausytoją, o dabar jau ir žiūrovą į tą pasakos pasaulį“, – dalinasi jis.

Į pasakos rūbą šią dainą atlikėjas įvilko taip pat ir vedamas vaikystės sentimentų. Atlikėjas inspiracijos sėmėsi iš skaitytų pasakos knygų ir filmų apie juos, kadangi pačiam kūrėjui pasakos paliko monumentalius įspaudus jo paties kūryboje. Šiuo vaizdo klipu jis nori pasekti mums trumpą istorija, kurioje nestinga įvairių pasakų motyvų, o ir pačių pasakos personažų atlikėjas mums neatskleidžia iki galo palikdamas laisvės mūsų pačių vaizduotei.

Vytauto Lasio nuotr./Alen Chicco
Vytauto Lasio nuotr./Alen Chicco

Nenuostabu, kad apie socialines normas nebijantis pasisakyti dainininkas ir šiame savo vaizdo klipe sklandžiai pina ir socialinę žinutę. Atlikėjas mėgaujasi maišydamas realybę su nebūtimi, vaizdais ieškodamas kažko daugiau ir prasmingiau: „Norėjosi sukurti tokį klipą, kuris ne tik seka gražią pasaką, tačiau tuo pačiu ir paliečia tam tikras socialines normas. Jis sukurtas šiuolaikiniam žiūrovui, kuriam yra aktualūs įvairūs socialiniai klausimai ir kuris mėgsta pasukti galvą, tad sukūriau tokią aplinką, kurioje galėčiau gvildenti man rūpimas temas, tuo pačiu nepasakydamas visko iki galo, palikdamas kelias reikšmes vienam vaizdiniui.“

Vaizdo klipą, kurio idėją ir įgyvendinimą atlikėjas sukūrė kartu su „Vėtros“ produkcijos kompanija, Alen Chicco filmavo viename seniausių Lietuvos bravorų. Anot jo, ši vieta buvo pasirinkta dėl savo unikalios vokiškos architektūros, senovinių rūsių ir interjero, kuris tiesiog vibruoja mistika ir prideda siurrealistinio, pasakoms būdingo fantastinio vaizdo.

Kaip ir daug komplimentų susilaukusiame ankstesnio atlikėjo vaizdo klipe „Gyventi“, taip ir šiame kai kurios scenos yra nufilmuotos, taip lyg žiūrėtume į paveikslą. Žiūrovo žvilgsnis yra nukreipiamas dailės ir momento atsiradimą vaizdo klipe.

image00004 (2)
image00004 (2)

Dainininkas, džiaugėsi, jog klipas alsuoja siurrealizmu ir senomis, vaikystėje skaitytomis pasakomis. Nors pripažįsta, jog filmavimas nebuvo lengvas: „Teko daugiau nei 12 valandų filmuotis prie minusinės temperatūros, galima sakyti pusnuogiam. Tikrai labai sušalau, tačiau turėjau aiškią idėją, kurią labai norėjau perteikti, tad gavau šiek tiek pakentėti.“

Šis atlikėjo kūrinys ima klausytoją ir žiūrovą už rankos ir veda per mistinius, kiek siurrealistinius vaizdinius, tuo pačiu ne tik nukeldamas, mus į vaikystę, dėl vaizdo klipe gerai atpažįstamų pasakų personažų tačiau ir dėl užslėptų atlikėjo žinučių, keliančių opius klausimus.

„Tikiuosi, šis kūrinys užburs mano klausytojus ir žiūrovus bei sukels mistikos kupinus jausmus. Įdėjau labai daug darbo bandydamas perteikti visą tą magišką pasakos vaizdinį, kuris tuo pačiu keltų aktualius klausimus ir nepaliktų abejingų“, sakė atlikėjas, pasidžiaugdamas, jog ši jo daina įeis į liepos mėnesį planuojamą išleisti, jau antrąjį Alen Chicco mini albumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis