2018 01 29

Andrius Pojavis pristato dainą „Dukra“: vaizdo klipe šoka pati choreografiją sukūrusi jo dukra

Andrius Pojavis pristato naują dainą – buvęs „Eurovizijos“ atstovas gerbėjams dovanoja kūrinį „Dukra“.
Andrius Pojavis
Andrius Pojavis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Tėvas ir dukra. Ar gali būti kažkas gražiau už šitą ryšį? Tai kilnios ir taurios meilės išraiška, ji nesavanaudiška ir absoliuti“, – sako A.Pojavis.

Pasak jo, būti tėvu yra ir džiaugsmas, ir didžiulė atsakomybė, sunkus darbas. Norint sukurti gražius santykius reikia daug kantrybės, laiko, pasiaukojimo ir meilės.

„Esu dviejų dukrų tėvas ir nuo pat jų gimimo labai norėjau įprasminti šitą jausmą ir įvykį, kuris man yra labai svarbus. Tam suvokti ir suprasti prireikė nemažai laiko, tačiau vieną tylų vakarą

spontaniškai gimė pirmoji dainos eilutė: „Einu tolyn, jaučiu tave glėby“. Iš karto supratau, kad tai bus daina skirta mano dukroms, suvokiau, kad pagaliau tam pribrendau“, – kalbėjo atlikėjas.

A.Pojavio teigimu, dainoje sudėti visi tėviški jausmai, išgyvenimai, viltys, norai. Tai esą tartum laiškas į ateitį, kuris kadanors taps prisiminimu, palinkėjimu, patarimu.

Įrašęs dainą ir davęs paklausyti ją dukroms jis sako labai nudžiugęs. „Mažoji išreiškė norą pagal ją sukurti šokį, tad vieną savaitgalį paėmiau kamerą ir užfiksavau jos spontanišką šokį (tai jos pačios sukurta choreogeafija). Atėjo jausmas, kad tai bus nuostabus derinys“, – kalbėjo jis.

A.Pojavis tikina, kad svarbiausia jam buvo išlaikyti jausmą, ryšį ir nesuvaidintas emocijas, kurios atsispindi dainoje ir jos vaizdo klipe. „Dainos skambesys atspinti tris mano muzikos filosofijos aspektus: paprastumą, švelnumą ir intymumą! Tai „indie“ muzika – nepriklausoma ir laisva. Tikiuosi klausytojai pamils ir dalinsis šia daina“, – viliasi A.Pojavis.

VIDEO: Andrius Pojavis Dukra

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis