2023 06 22

Artėjačio koncertinio turo proga „LiuKaBu“ pasipuošė Lietuvos vėliavos spalvomis

Kamilės Kielaitės-Sienkievič projektas vaikams „LiuKaBu“ tęsia koncertinę veiklą. „Esame labai maloniai nustebę, kad tik pristatę projektą sulaukėme ne vieno pasiūlymo koncertuoti miesto savivaldybių šventėse“, – sako Kamilė.
LiuKaBu
LiuKaBu / Vido Černiausko nuotr.

Naujoje, koncertiniam turui po šalies miestus dedikuotoje fotosesijoje Kamilė ir jos vyras Bogdanas su dukrele Liuka pasipuošė patriotiškai – Lietuvos vėliavos spalvomis. „Norėjome linksmai pakviesti visus su mažaisiais išgirsti mūsų daineles. Sukauptos žinios man labai padeda strateguoti ir kurti turinį, kuris pritrauktų klausytojus. Turas prasidės spalio mėnesį, labai simboliškai – mano gimtajame mieste Kuršėnuose. Artimiausias mūsų koncertas nusimato Palangoje, „Oldman“ parke“, – sako Kamilė.

Vido Černiausko nuotr./LiuKaBu
Vido Černiausko nuotr./LiuKaBu

Kaip pasakoja idėjos autorė, „LiuKaBu“ atsiradimą įkvėpė dukrytė Liuka, kurios garbei ir pavadintas šis projektas.

„Gimus dukrelei su vyru pradėjome daugiau domėtis vaikišku turiniu. Ir labai nustebome, kad internetinėse muzikos platformose kokybiško lietuviško turinio vaikams yra taip mažai. Visos „Tele Bim-Bam“ ir „Tilidūda“ dainelės buvo mūsų su Liuka perklausytos šimtus kartų. Trūkumas paskatino sukurti kažką naujo. Labai džiaugiuosi, kad bendradarbiaujant su muzikos prodiuseriu Dominyku Zaliecku pavyko sukurti spalvingą ir įvairialypi „LiuKaBu“ pasaulį“, – sakė K.Kielaitė-Sienkievič.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis