2020 07 07

Atlikėjas Vaidas Baumila džiaugiasi meilės sezonu: pristato vasaros singlą

Žinomas popmuzikos atlikėjas Vaidas Baumila pristato naujausią savo dainą „Meilės sezonas“ ir nuotaikingą jo vaizdo klipą. Kūrinys klausytojus kviečia mėgautis įsibėgėjusiu vasaros ritmu, kuris alsuoja meile ir artumu.
Vaidas Baumila
Vaidas Baumila / Kipro Štreimikio nuotr.

„Vasara manyje sužadina stiprų pojūtį aistrai ir artumui. Prisipažinkime, kad prisiminimai apie šį sezoną, kuris kupinas vandens, saulės ir užsimezgusių vasaros romanų, palieka ryškiausius skonius“, – mintimis apie naujausią savo singlą dalinasi V.Baumila.

Dainininkas atskleidžia, kad naujos dainos vaizdo klipas nufilmuotas vienoje gražiausių Lietuvoje vietų – Nidoje: „Pradėjome filmuoti anksti ryte, maždaug trečią valandą ryto, kad pagautume brėkštančio ryto apšvietimą, kuris gniaužią kvapą ir yra nepaprastai gražus Nidoje.“

Vaidas Baumila – „Meilės sezonas“:

VIDEO: Vaidas Baumila - Meilės sezonas

V.Baumila atvirauja, kad geriausi dainos vaizdo klipo momentai gimė ekstremaliomis sąlygomis.

„Filmavimo procesas buvo itin ekstremalus. Operatorius Laurynas Mataitis griebėsi net ir kaskadininko vaidmens, filmuodamas įvairiais rakursais – prisikabinęs prie nemažu greičiu judančio automobilio priekio, šono ir galo – tam, kad užfiksuotų geriausius ir įdomiausius kadrus“, – apie vaizdo klipo idėjos įgyvendinimo iššūkius pasakoja muzikantas.

Anot V.Baumilos, gyvi susitikimai su gerbėjais prasidės atslūgus vasaros karščiams. Artėjančiame rudens ture klausytojai girdės ne tik senai pamėgtas ir hitais tapusias dainas, bet ir šią naujausią atlikėjo muzikinę premjerą – „Meilės sezonas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis