Klipas buvo skirtas festivaliui „Akordeono muzikos savaitė“, o jo idėja – triguba sąsaja: itališkas akordeonas, italų kompozitoriaus Gioachino Rossini operos „Sevilijos kirpėjas“ Figaro kavatina „Largo al factotum“ ir itališkas automobilis „Alfa Romeo“. O visa tai – gana itališkos Vilniaus senamiesčio architektūros fone.
Groti akordeonu vidury pagrindinės miesto gatvės ryto aušroje Martynui buvo naujiena. Juo labiau, kai improvizuotą solo koncertą stebėjo ne publika, o filmavimo kameros akis.
„Man šiaip labai patinka pasivaikščioti po Vilnių anksti ryte, kai nėra jokių žmonių. Bet šįkart patirtis buvo praturtinta: ėjau per vidurį Gedimino prospekto su instrumentu. O didžiausias įspūdis – kad grojau priešais automobilį, visu greičiu važiuojantį į mane. Šiaip tokio baimės jausmo neturiu, bet tuo metu jutau, kad kūnas savaime reaguoja, tiesiog nevaldomai norisi šokti į šoną. Bet nešokau, išstovėjau, ir net prašiau, kad automobilis dar arčiau privažiuotų“, – juokiasi M.Levickis.
Kol akordeonistas grojo, automobilis pravažiavo pro unikalias lokacijas, kuriose jau labai greitai prasidės „Akordeono muzikos savaitė“. Tai – ir senasis Halės turgus, ir geležinkelio stotis, verslo centras ar centrinis paštas.
Kuo greičiau automobilis važiavo, tuo vikriau M.Levickis grojo. „Šios arijos pabaigą akordeonu galima sugroti labai greitai. Originalioje versijoje, kai dainuoja tenoras, neįmanoma ir su juo, ir su orkestru sutapti. Todėl tai buvo ir savotiškas akordeono galimybių parodymas, o kartu – azartiškos lenktynės“, – sako M.Levickis.
Paskutinius akordus jis atliko likus minimaliam atstumui iki ratų. „Galima sakyti, susidūrėme kaktomuša. Taip, kaip bus galima susidurti su muzika išskirtinėse Vilniaus erdvėse ir zoologijos sode Kaune „Akordeono muzikos savaitės“ metu“, – sako šio festivalio meno vadovas M.Levickis.
Festivalis vyks rugpjūčio 27-rugsėjo 3 dienomis.