2022 06 08

„Beissoul & Einius” pristato naują singlą – istoriją kuria pats klausytojas

Muzikos, mados ir meno duetas „Beissoul & Einius“ pristato singlą „Let It Be“. Tai trečias singlas iš pavasarį išleisto naujausio, penktojo, studijinio albumo „Electrofashion“, kuris pasirodė CD bei vinilinės plokštelės pavidalu – svarus egzempliorius muzikos laikmenų kolekcininkams.
„Beissoul & Einius“
„Beissoul & Einius“ / Miglės Golubickaitės nuotr.

Dueto gerbėjai jau įvertino pirmą singlą, kuris tapo „Spotify“ favoritu „Tomorrow Never Comes“ ir, tarp kitko, Ukrainoje filmuotą „Strange Love“.

Neseniai menininkai grįžo iš Berlyno, kur šalia Brandenburgo vartų nugriaudėjo tarptautinis Ukrainos palaikymo koncertas-telemaratonas „Save Ukraine – #StopWar“. Jame duetas atliko savo super hitą „Kaip tu ir sakei“ lietuvių bei ukrainiečių kalbomis.

Koncerte taip pat dalyvavo tokios muzikos žvaigzdės kaip Kadebostany, Kalush Orchestra , Tina Karol, Max Barskix, Onuka, MONATIK, legendinė grupė „Okean Elzy“. Koncerto metu surinkti pinigai skirti būtiniausioms medicininėms reikmėms įsigyti.

Beissoul & Einius – „Let It Be“:

VIDEO: Beissoul & Einius - Let It Be (Official)

Taigi, ką šįkart duetas norėjo pasakyti daina „Let It Be“?

Dainos, tai ateiviai mūsų galvose. Kai kažkas klausia, apie ką yra viena ar kita daina, dažniausiai atsakau, kad apie nieką. Patys klausytojai ir nusprendžia, apie ką gi ji jiems asmeniškai yra. Tai jau nebe mūsų istorija, tai kiekvieno iš jų istorija, būtent dėl to kai kurie kūriniai mums ir būna tokie žavingi bei veriantys širdį, – pasakoja Artūras Žabas-Beissoul.

Šiuo metu duetas intensyviai ruošiasi įvairaus pobudžio koncertiniams pasirodymams Lietuvoje bei užsienyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis