Vis rečiau gimtojoje šalyje pasirodantys menininkai su dideliu nekantrumu laukia pavasario koncerto,
„Apie du trečdalius koncertų per metus surengiame svetur, todėl kitų metų balandį su visomis ryškiausiomis naujienomis parskrisime kartu su paukščiais“, – šypsosi duetas.
Šiuo metu „Beissoul & Einius“ dėlioja paskutinius savo trečiojo albumo štrichus. Planuojama, kad klausytojus jis pasieks vasario mėnesį.
Tiesa, dueto gerbėjai jau turėjo galimybę susipažinti su vis dar kuriamo albumo skambesiu: singlas „Innocent Black Coffe“ tapo svajingu kavos mėgėjų himnu, o „Rooftop“, pasirodęs ir vaizdo klipu, iki šiol žavi paslaptingumu ir elegancija.
Kurdami šį vaizdo klipą „Beissoul & Einius“ bendradarbiavo su pasaulinio garso kaukių genijumi Bobu Bassetu – šio kūrėjo talentu „puošiasi“ tokios pasaulinės žvaigždės kaip „Slipknot“ „Metallica“, Avril Lavigne ir Korn. Bobo Basseto kaukes savo kolekcijų pristatymuose naudojo net prancūzų mados namai „Givenchy“.
Šįmet tarp daugybės pasirodymų „Beissoul & Einius“ grafike buvo ir vienas didžiausių muzikos festivalių „Sziget“ Vengrijoje – jis patenka į didžiausių festivalių Europoje penketuką. Be lietuvių dueto festivalyje pasirodė tokios žvaigždės kaip „Gorillaz“, Dua Lipa, Kendrick Lamar, Lana Del Rey, „Arctic Monkeys“, Kygo, ZHU, MØ.
„Pasirinkome mados ir muzikos kalbą – mums tai vertingiau už šimtus įrašų socialiniuose tinkluose. Mada ir muzika – tai tie dalykai, kurie neskaudina, nežeidžia, bet priverčia suklusti, įsiklausyti, įsižiūrėti, o tuo pačiu – suprasti ne tik mus, bet ir save bei tokį pašėlusį, greitai besikeičiantį pasaulį. Tai mūsų elektromados esmė, mūsų komunikacijos mechanizmas“, – sako dueto siela Artūras Žabas-Beissoul.
„Beissoul & Einius“ savo įkvepiančiu įvaizdžiu, nevaržoma fantazija, meno eksperimentais tapo pavyzdžiu ne vienam šalies atlikėjui, duetu žavisi pasaulinių mados ir meno žurnalų – „Vogue“, „Design Scene’“, „OOBMAG“, „FGUK Magazine“, „Forbes“, „MMscene“, „Nvrmind“ – redaktoriai.
Išskirtiniai „Beissoul & Einius“ dueto pasirodymai įvairiose erdvėse jau spėjo tapti prestižo ženklu, muzikos kūrėjai iš Lietuvos dažnai kviečiami į elitinius vakarėlius.
Jų muzika skamba ir stiliumi bei neeiline įtaiga žavimasi aukščiausios klasės prekių ženklų ir inovatyvių technologijų pristatymuose užsienio šalyse.