Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 01 01

„Coldplay“ aukcione pardavė batus

Britų roko grupė „Coldplay“ Naujųjų metų išvakarėse užbaigė keletą savaičių trukusį labdaringą aukcioną. Pardavinėdami nebereikalingus daiktus, tokius kaip senos „vintage“ gitaros ar net batai, rokeriai labdarai surinko 150 tūkst. svarų sterlingų, tai yra daugiau nei pusę milijono litų.
Legendinė roko grupė „Coldplay"
Legendinė roko grupė „Coldplay". / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Rokeriai nusprendė paaukoti pinigų labdaringai organizacijai „Kids Company“, remiančiai sužeistus vaikus ir jaunus žmones, todėl gruodžio 17 d. surengė aukcioną, kuris baigėsi gruodžio 31 d. Aukciono metu pardavinėjami nebenaudojami muzikantų daiktai buvo graibstyte išgaraibstyti. Tarp šių daiktų atsidūrė ir grupės lyderio Chriso Martino pirmoji akustinė gitara, pirkta Ekseteryje. Šią gitarą muzikantas išvažiuodamas studijuoti į Londoną vežėsi su savimi į Londoną. Gitara vertinga ir tuo, kad ant jos yra išgraviruotas „Coldplay“ lyderio vardas: „Christopher AJ Martin“.

Tačiau ne visi aukcione parduodami daiktai jau yra atgyvenę savo amžių. Pavyzdžiui, gitaristo Jonny Bucklando gitara vis dar bus naudojama grupės muzikiniame ture po Lotynų Ameriką.

Be muzikos instrumentų rokeriai pardavė ir tokius daiktus, kaip senus batus. Grupės gerbėjai su malonumu įsigijo senus aulinius, kuriais „Coldplay“ nariai avėjo grodami Glastonberyje 2000-aisiais.

Muzikantai pripažino, kad parduodami daiktai jiems kelia nostalgiją: „Per pastarąjį dešimtmetį mes sukaupėme daugybę gitarų, klavišinių, garso stiprintuvų, plakatų ir platininių diskų. Visi šie daiktai iš dalies kelia nostalgiją“ 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos