2021 05 07

„Coldplay“ po pertraukos pristatė naują dainą „Higher Power“: kūrinio premjera įvyko kosmose

Viena garsiausių pasaulio grupių „Coldplay“ po daugiau kaip metus trukusios muzikinės pertraukos išleido naują singlą „Higher Power“. Singlo premjerą grupė surengė Tarptautinėje kosminėje stotyje.
„Coldplay“
„Coldplay“ / Dave'o Meyerso nuotr.

„Higher Power“ pirmasis kosmose išgirdo prancūzų astronautas Thomasas Pesquetas. Į stotį buvo nusiųstas „Higher Power“ pasirodymo vaizdo įrašas, kuriame kartu su grupe šoka ateivius primenančios hologramos – tokiu būdu įvyko naujo singlo kosminė premjera.

Po dainos premjeros sekė pokalbis, kurios metu vaikinai diskutavo apie gyvenimo Tarptautinėje kosminėje stotyje ir koncertinio turo metu panašumus, žemės planetos trapumą, grupės nariai Thomaso teiravosi ar jis kosmose nematė ateivių.

VIDEO: Coldplay - Higher Power (Official Audio // Extraterrestrial Transmission)

„Higher Power“ buvo sukurta 2020-ųjų pradžioje su mažu klavišiniu instrumentu gulint vonioje. Ją prodiusavo legendinis Maxas Martinas. Visi ją išgirsite gegužės 7-ąją. Su meile, c, g, w ir j,“ – apie naują kūrinį socialiniame tinkle „Twitter“ kiek anksčiau pasakojo grupės lyderis Chrisas Martinas.

„Warner Music“ nuotr./Grupė „Coldplay“
„Warner Music“ nuotr./Grupė „Coldplay“

Kūrinio reklaminei kampanijai grupė taip pat pasirinko išskirtinį būdą – specialiai sukūrė šifruotą kalbą ir didžiausiuose pasaulio miestuose nusipirko reklaminių plotų, visi jie kvietė jungtis į paslaptingą puslapį alienradio.fm. Gerbėjai sugebėjo iššifruoti raides ir taip sužinojo naujos dainos pavadinimą ir jos išleidimo datą.

Televizinę „Higher Power“ premjerą „Coldplay“ surengs „American Idol“ laidoje gegužės 9-ąją ir BRIT apdovanojimuose gegužės 11-ąją. Grupė taip pat pasirodys Glastonberio festivalio koncerto „Live At Worthy Farm“ transliacijoje gegužės 22 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis