2022 09 29

D.Vaitiekūnas vaizdo klipe parodė, kaip atrodo pasaulį užvaldanti „gėjų mafija“

Sunaikins šeimą, pagrobs vaikus, užims valdžią. Tokios frazės neretai skamba, LGBTQ bendruomenei siekiant žmogaus teisių. Aktorius ir dainininkas Dominykas Vaitiekūnas surinko dažniausiai pasitaikančius piktus komentarus ir juos vizualizavo provokuojančiame dainos „Propagandistas“ vaizdo klipe, norėsamas parodyti kaip tai atrodo absurdiškai.
Dominykas Vaitiekūnas
Dominykas Vaitiekūnas / stop kadras

„Tai kandžiausia daina ir klipas, kokius esu sukūręs. Gali būti, kad dalis žmonių, pamatę klipą, įsižeis, bet tai nėra mano tikslas, niekada nebuvo ir nebus. Šis vaizdo klipas – mano būdas parodyti, kaip absurdiškai atrodo konspiracijos, skleidžiamos apie LGBTQ bendruomenę“, – sako turui po Lietuvą su programa „100 Aš“ besiruošiantis ir naują klipą pristatęs D.Vaitiekūnas.

Dainos „Propagandistas“ vaizdo klipas

VIDEO: Dominykas Vaitiekunas- Propagandistas

Kuriant personažus surinkta šimtai realių komentarų

Animuotame vaizdo klipe matyti personažai iš kūrėjo programos „100 Aš“. Dalis jų – stereotipiškai, ironiškai pavaizduotas viskuo nepatenkintas gėjus Antanas, neadekvačiai juokaujanti lesbietė Rasa, „mačo“ homoseksualas Andrelis. Visi šie personažai įkūnija stereotipus, dažnai taikomus LGBTQ bendruomenės atstovams.

stop kadras/Dainos „Propagandistas“ klipo kadras
stop kadras/Dainos „Propagandistas“ klipo kadras

Dainos „Propagandistas“ tekstą autorius sukūrė remdamasis maždaug 200 žmonių pasisakymais apie homoseksualumą savo socialiniuose tinkluose. Uždavęs klausimą savo sekėjams – „iš ko atpažįstate, kad žmogus gali turėti polinkį į homoseksualų elgesį?” – dainos kūrėjas nesitikėjo sulaukti tokios didelės atsakymų gausos. Pasak Dominyko, komentarai pasipylė kaip iš gausybės rago ir liūdniausia dainos kūrybinei grupei pasirodė tai, kad beveik visi LGBTQ bendruomenės žmonės atsakinėjo asmeninėmis žinutėmis.

„Labai norėčiau, kad Lietuvoje būtų kuo mažiau baimės kalbėti šiomis temomis. Suprantu, kad klipas išprovokuos piktų komentarų bangą, bet to nebijau ir priimu kaip kainą, kurią tenka mokėti už kalbėjimą apie LGBTQ bendruomenės teises. Noriu tikėti, kad žingsnis po žingsnio artėjame prie evoliucijos šioje srityje“, – pasakoja dainų autorius ir atlikėjas.

Visus personažus pavaizdavo pats D. Vaitiekūnas

Spalvingame, ironiškame vaizdo klipe ir „paprastus žmones“, ir skirtingų personažų homoseksualius žmones pavaizdavo pats D.Vaitiekūnas.

„Man keistai ir kartais juokingai skamba „paprasto žmogaus“ sąvoka. Juk ir aš, priklausydamas LGBTQ bendruomenei, esu paprastas žmogus iš tų paprastų daugiabučių, kurie rodomi klipe. Visi esame panašūs, tik pasirenkame skirtingus požiūrio kampus. Todėl tik noriu pavaizduoti, kaip beprasmiška susipriešinti, vadovautis įsitikinimais. Šis klipas parodo, kad taip galvojant, visas pasaulis atrodytų absurdiškai ir keistai“, – šypsosi D.Vaitiekūnas.

stop kadras/Dainos „Propagandistas“ klipo kadras
stop kadras/Dainos „Propagandistas“ klipo kadras

Naujausiam vaizdo klipui pasitelkta koliažinės animacijos technika, šiam projektui įgyvendinti prireikė trijų mėnesių.

„Kaip ir ankstesniems „100 Aš“ albumo dainų vaizdo klipams su komanda naudojome tą patį principą. Animacija nėra lengvai sukuriamas žanras, o šiuo atveju, norėdami atskleisti įvairius personažus, dar ir juos fotografavome mano suvaidintus personažus, kuriuos animavome“, – sako kūrėjas.

Muzikinės dalies bendraautoriais tapo gitaristas Kęstutis Vaitkevičius ir Rolandas Venckys, vaizdo klipą kartu kūrė aktorius, fotografas Justas Valinskas ir dailininkas-animatorius Gytis Baranauskas, o finansavo Asociacija LATGA. D. Vaitiekūnas su naujausia programa „100 Aš“ spalį surengs pasirodymus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir gimtajame Panevėžyje.

Koncertinės programos video anonsas:

VIDEO: DominykasVaitiekūnas - koncertinės programos 100 AŠ anonsas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis