Tai galima vadinti tikru triumfu. Ypač, kai prisimeni, kad dainininkė 2018-tųjų pabaigoje į sceną grįžo po dviejų metų pertraukos. Grįžo su nauju albumu „Kai muzika baigias“. Nors pavadinimas – dviprasmiškas, po albumo pristatymo koncertų tapo aišku, kad muzikos Ievos gyvenime dar bus labai daug.
„Visos meilės taisyklės“ – puikus to įrodymas. Kažko panašaus iš Ievos ir reikėjo laukti. Juk – ji savo kūriniuose mėgsta narplioti dviejų žmonių meilės santykius ir dar dainininkė – diplomuota psichologė garsėjanti puikia iškalba. Visą tai sujungus ir gimė labai spalvingas širdį šildantis koncertas pavasariškoje gėlėmis iškaišytoje scenoje.
Dainos jame skambėjo drauge su gana paprastais, tačiau vis tiek netikėtais pastebėjimais, kuriuos ji ir pavadino „meilės taisyklėmis“. O patį koncertą šmaikščiai pakrikštijo „dainuojamosios psichologijos seansu“. Seansas pavyko, laiminga publika jo pabaigoje unisonu traukė „Siaubas, kaip gražu“ priedainį. Nes gi siaubas, koks gražus buvo koncertas.
Jame nuskambėjo 12 taisyklių ir 17 dainų. Dainos – iš visų trijų albumų. Galima buvo išgirsti ir pačias garsiausias: „Švelnesnis žvėris“, „Metų laikai“, „Kaip taip gali būt?“, „Nedaryk kavos“ „Siaubas, kaip gražu“; ir tokias, kurias koncertuose rečiau atlieka: „Šviesos“, „Lėtai, lėtai“, „1000 metų“. Naujausia programa nebūtų tokia, be naujų dainų. Tą vakarą buvo pristatyti net trys dar niekur neišleisti kūriniai. Iš jų labiausiai įsiminė daina „Šitaip įsimylėt“. Taip, nuo meilės temos ji toli nepabėgo. O štai garsiausia I.Narkutės daina „Raudoni vakarai“ Vilniaus koncerte neskambėjo. Ieva sako, kad tiesiog nepritapo prie taisyklių.
„Meilės taisykles“ ji rašė ir braukė tris mėnesius. Jos nėra joks koncertinis ekspromtas, greičiau jau ieviškas stand-up'as. Vienos taisyklės – gana rimtos, kitos – kiek ironiškos, bet visos – gyvenimiškos ir ne sykį patirtos. Štai kelios jų: „Jei nepavyko septyniolikos, nebūtinai nepavyks ir trisdešimties“; „Meilė yra tūkstančiai sąmoningų pasirinkimų kasdien“ arba „Meilės pradžia ir pabaiga - panašios. Susitikus trūksta žodžių“. Tiesa, pastarąją Ieva pasiskolino iš Antoine de Saint-Exupéry.
Koncerte prie fortepiono sėdusiai I.Narkutei akompanavo ir vienas profesionaliausių Lietuvos gitaristų Robertas Semeniukas. Dainininkė nustebino dainą apie „Apie Šiaurę“ atlikusi drauge su altininku Kęstučiu Pleita, kuris jos gerbėjams iki tos buvo žinomas kaip I.Narkutės geriausių dainų vinilo plokštelės „Dešimt“ išskirtinės viršelio nuotraukos autorius.