Ir tam prireikė ypač trumpo laiko – viso labo septynių mėnesių!
Pastarasis klipas, kuriam priklausė žiūrimiausio „YouTube“ klipo titulas, į viršūnę užkopė per kiek daugiau nei dvejus metus. Tiesa, joje tepabuvo mažiau nei mėnesį – „Despacito“ labai greitai nurungė reperio Wizo Khalifos klipą „See You Again“, kuriuo buvo pagerbta žuvusi „Greitų ir įsiutusių“ žvaigždė Paulas Walkeris. Na o prieš jį žiūrimiausio klipo titulas priklausė „Gangnam Style“ – iš pirmos pozicijos jo niekas neišvertė ištisus penkerius metus!
„Despacito“ vaizdo klipas per savaitę sulaukia vidutiniškai 15 mln. naujų peržiūrių, o šiai dienai jis yra pažiūrėtas jau daugiau kaip 3,06 mlrd. kartų! Jis tapo pirmuoju, perkopusiu trijų milijardų ribą (po dviejų dienų tai padarė ir „See You Again“, tačiau atsilieka keliasdešmt milijonų).
TAIP PAT SKAITYKITE: Internete plinta pasaulinio hito „Despacito“ lietuviška versija: išgirskite parodiją „Depozito“
„Esu kilęs iš Puerto Riko ir gyvenu Majamyje. Gyvename įdomiais laikais, kai žmonės nori mus suskaldyti, jie nori statyti sienas. O tai, kad daina gali suvienyti žmones ir kultūras, verčia mane didžiuotis“, – apie savo dainos sėkmę kalbėjo jos atlikėjas Luisas Fonsi.
Tuo tarpu jo kolega Daddy Yankee sakė: „Ačiū „YouTube“ už „Despacito“ sėkmę. Pripažįstu įtaką, kurią ši platforma turi. Muzikos industrija pasikeitė, muzikos taisyklės pasikeitė. Ir „YouTube“ neša didelę atsakomybę, aš tai pripažįstu. Pagerinti rekordą buvo nepaprasta ir aš džiaugiuosi įkvėpdamas kitus siekti to paties.“
TAIP PAT SKAITYKITE: Jennifer Lopez pristato ispanišką dainą „Ni Tu Ni Yo“: ar pavyks pranokti „Despacito“?