Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2014 10 23

Džordanos Butkutės koncertas Vilniuje populiarumu lenkia net Marijono Mikutavičiaus pasirodymą

Kažin ar pradėjusi planuoti savo koncertinį turą „Nesudeginta ant laužo“ per didžiąsias šalies arenas atlikėja Džordana Butkutė pati tikėjosi tokio galingo visuomenės susidomėjimo. Po sėkmingo turo starto sausakimšoje Klaipėdos „Švyturio“ arenoje, Dž.Butkutės koncerto bilietai ir toliau graibstyte graibstomi.
Džordana Butkutė
Džordana Butkutė / Asmeninio albumo nuotr.

Bilietus platinančios bendrovės „Tiketa“ internetiniame puslapyje nurodoma, kad perkamiausių bilietų 10-uke Džordanos Butkutės koncertas „Nesudeginta ant laužo“ jau ilgą laiką karaliauja pirmoje vietoje. Roko žanre parengta Džordanos programa pagal bilietų pardavimą lenkia ne tik Marijoną Mikutavičių.

Dž.Butkutės koncertą Klaipėdoje gyvai stebėjęs dainininkas Donatas Montvydas areną paliko kupinas gerų įspūdžių. „Džordana yra legenda“, – sakė D.Montvydas.

Ne tik savo senais hitais, bet ir naujausiais kūriniais iš pastarojo albumo „Kryžkelės“ didžiausią uostamiesčio areną ant kojų sukėlusi Dž.Butkutė ir toliau gali džiugiai sekti turo populiarumą. 

Dėl didelio susidomėjimo jos koncertais Šiaulių arenoje lapkričio 8 d., Panevėžio „Cido“ arenoje lapkričio 22 d. atidaromi visi įmanomi sektoriai. Jau maksimaliai pakoreguoti ir lapkričio 15 d. koncerto Kauno „Žalgirio“ arenoje salės planai, ten bilietų taip pat liko labai nedaug.

„Dabar Lietuvoje prasidėjo tikra „Džordanomanija“, – socialiniuose tinkluose juokauja Džordanos gerbėjai. 

Šeštadienį, spalio 25 d. Dž.Butkutės turo „Nesudeginta ant laužo“ koncertas įvyks Vilniaus „Siemens“ arenoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos