Europos turui besiruošianti „shishi“ išgyvena pokyčius: grupės senbuvę pakeitė nauja narė

Alternatyvios muzikos grupė „shishi“ lapkritį leidžiasi į turą po Europą, kurio metu surengs koncertus Lenkijos, Vokietijos ir Prancūzijos miestuose. Grupės narės džiaugiasi galimybe dalintis lietuviška muzika su tarptautinėmis publikomis, o ši kelionė, kaip pačios sako, taps ypatingu muzikiniu nuotykiu. Koncertų ciklas simboliškai startuos Vilniuje, lapkričio 19 dieną.
„shishi“
„shishi“ / Anetos Urbonaitės nuotr.

Lietuviška surf roko grupė „shishi“ ruošiasi naujam ir itin laukiamam etapui – turui po Europos didmiesčius, kuriame merginos dalinsis savo kūryba su tarptautinėmis auditorijomis. Lapkričio 19-ąją Vilniuje, naujai atidarytoje koncertų erdvėje „Mello“, įvyks išlydėtuvių koncertas, po kurio jau kitą dieną prasidės trijulės gastrolės po didžiuosius Europos miestus: Varšuvą, Lodže, Ščeciną, Berlyną, Paryžių, Vendomą ir Buržą. Nors grupės istorijoje jau būta panašių turų, šis – ypatingas: neseniai prie grupės prisijungė naujoji gitaristė Teresa (Meda Kaunaitė), pakeitusi buvusią narę Maria Rosa (Giedrę Nalivaikaitę). Ši kelionė ne tik žymi naują pradžią grupei, bet ir atveria duris į dar didesnes scenas – vos prieš kelias savaites „shishi“ gavo kvietimą pasirodyti garsiajame Amerikos muzikos festivalyje „South by Southwest“ (SXSW), vyksiančiame kitų metų kovą.

Anetos Urbonaitės nuotr./„shishi“
Anetos Urbonaitės nuotr./„shishi“

Lapkritį įvyksianti Europos koncertų serija muzikantėms yra dar viena galimybė pristatyti lietuvišką muziką užsienio publikai ir pajusti kaip jų kūryba priimama skirtingose šalyse. Būgnininkė Benadetta (Kamilė Griušytė) pastebi, kad užsienyje jas visada priima itin šiltai: „Skirtinguose miestuose žmonės reaguoja vis kitaip – dažnai po koncerto prieina, sako, kad pirmą kartą mus girdi, bet tai buvo geriausias jų koncertas! Tokie žodžiai labai įkvepia“.

„Po koncertų paplepame su klausytojais, išgirstame atsiliepimus – kartais net truputį nepatogu nuo pagyrų. O Lietuvoje vis dažniau sutinkame pažįstamus veidus – kaip bičiulius, apie kuriuos nieko nežinai, bet kuriuos visada smagu pamatyti“, – antrina grupės bosistė Victoria (Dominyka Kriščiūnaitė).

Paklaustos kuriuose miestuose jos nekantrauja pasirodyti, merginos liaupsina lenkų publiką:

„Lenkijoje grojome ne kartą ir visada buvome labai šiltai priimtos. Smagu, kad galime aplankyti skirtingus miestus – visur laukia nauji įspūdžiai“, – teigia Benadetta.

Teresa, be koncertų Lenkijoje, nekantrauja sugrįžti į Berlyną, kuris jai, kaip pati sako, yra itin nostalgiškas miestas. O Victoria prasitarė, kad labai laukia susitikimo su Lenkijos publika bei ten gyvenančiais bičiuliais, o taip pat ir apsilankymo Paryžiuje: „Labai mėgstu batoną,“ – šmaikštauja ji.

Anetos Urbonaitės nuotr./„shishi“
Anetos Urbonaitės nuotr./„shishi“

Kalbant apie koncertinių turų „must-have“ sąrašą, Victoria juokauja, kad be benzino ir elektros niekur nenuvažiuosi, Teresa kelionėje svajoja apie veganiškus burgerius Lenkijos degalinėse, o Benadetta kelionės neįsivaizduoja be puikiai vairuojančio jų vadybininko Ištvano.

Rugsėjo pabaigoje „shishi“ pristatė naują kūrinį „Žalias taškas“, kuris gerbėjams leido pajusti būsimo albumo nuotaiką ir skambesį.

Išgirskite: shishi – Žalias taškas:

VIDEO: shishi - Žalias taškas (lyric video)

Lietuviška merginų grupė „shishi“, susikūrusi prieš daugiau nei septynerius metus, šiandien gali didžiuotis ne tik keturiais puikiais muzikos albumais ir M.A.M.A apdovanojimu, bet ir pasiekimais už Lietuvos ribų. Be panašių turų po Europą, trijulė pasirodė ir žymiausiuose Europos festivaliuose, tokiuose kaip „Primavera Sound“ Barselonoje, „Europavox“ Prancūzijoje, „Diffuse Sound“ Romoje ir BUSHir Sziget Vengrijoje. Grupės narės tiki, kad ir šis turas bei artėjantis pasirodymas Amerikoje įkvėps naujiems kūrybiniams iššūkiams bei atradimams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis