2018 02 07

„G&G Sindikatas“ pristato naują albumą ir skelbia apie ypatingą jo pristatymo koncertą

Šalies hiphopo gerbėjams šiandien ypatinga diena. Po maždaug dvejus metus trukusio intensyvaus kūrybinio proceso „G&G Sindikatas“ pristato naujausią savo darbą – albumą „99“.
„G&G Sindikato“ koncerto akimirka
„G&G Sindikato“ koncerto akimirka / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Jį pristatydamas, ketvertas praskleidžia ir kovo 16 d. Kauno „Žalgirio“ ir 24 d. Vilniaus „Siemens“ arenose vyksiančių koncertų paslapties šydą. Nemažą dalį didžiuosiuose koncertuose skambėsiančių kūrinių sudarys naujojo albumo dainos. Tiesa, pirmieji naujojo albumo kūrinius išgirs vos saujelė žmonių ypatingame pristatymo koncerte.

„Šis albumas, kaip niekada, apie mus ir mus supančius dalykus. Per įrašo procesą daug diskutavom apie tai, ką darom ir darėm pastaruosius 20 metų. Norėjosi naujos medžiagos, kitokio požiūrio. Bet kai tiek metų išlaikai savo pozicijas, reikia pasitikrinti šaknis ir fundamentalius dalykus. Todėl dabar, kai albumas jau baigtas, galime dar kartą pasakyti, kad jis – tai tarsi priminimas mums patiems, kas mes ir ką visą šį laiką darom“, – atvirauja „G&G Sindikato“ vyrai.

Naująjį albumą sudaro 10 kūrinių, su keturiais iš jų gerbėjai jau turėjo progos susipažinti anksčiau. Singlas „365 O.D.M.“ į dienos šviesą buvo paleistas kone prieš dvejus metus – 2016 m. vasario pabaigoje. Į naująjį albumą taip pat nugulė ir „Tiems, kurie nieko nebijo“, „Tu ne karalius“ bei vos prieš keletą mėnesių pristatytas „Saugokit šviesą“.

Gerbėjai žino, kad „G&G Sindikato“ albumai negimsta per vieną naktį ar dieną, kiekvienas jų yra gerai apgalvotas ir išbaigtas, įveikęs ilgą kūrybinį procesą ir, be abejo, laiko tarpą. Kiekvienas albumas yra išskirtinis. Paklausti, kokiu išskirtinumu pasižymi „99“, „G&G Sindikato“ smogikai juokauja, kad tai laiko periodas, per kurį jis buvo sukurtas. „Albumą kūrėm dvejus metus, o mums tai yra labai trumpas terminas. Tačiau tai tikrai nereiškia, kad kažką darėme atmestinai. Tiesiog buvo visko nemažai susikaupę ir norėjosi tą energiją kuo greičiau išleisti į erdvę“, – tvirtina kolektyvas.

„G&G Sindikato“ albumo viršelis
„G&G Sindikato“ albumo viršelis

Ketveriukė tvirtina, kad „99“ yra muzikaliausias jų darbas. Prie albumo stipriai prisidėjo ne tik „G&G Sindikato“ ketvertas, bet ir daug tiek visuomenėje gerai žinomų, tiek mažiau girdėtų muzikantų, tarp kurių Tadas Žukauskas, Rytis Tankevičius, Vytis Smolskas, Mindaugas Balčiūnas, Tadas Dešuka, Jievaras Jasinskis, Laurynas Lapė, Evaldas Petkus, Faustas Venckus, Sigitas Gailius, Eglė Gadeikytė, Algė Matekūnaitė, Mindaugas Papinigis ir kt. Albumo įrašai buvo daromi keliose studijose, o prie kai kurių kūrinių skambesio „šlifavimo“ grupės nariai dirbo net po mėnesį.

„Tai didžiulis komandinis darbas, kuris tesėsi dvejus metus. Labai džiaugiamės tuo laiku. Ar jo rezultatas pavyko – atsakys klausytojai“, – sako „G&G Sindikato“ vyrai.

Klausytojus mokantis nustebinti „G&G Sindikatas“ ištikimiausiems gerbėjams parengė dar vieną staigmeną. Jau vasario 17 d. muzikiniame klube „Tamsta“ grupė pristatys naujausią albumą „99“, tačiau šis koncertas bus kitoks. Į pristatymo koncertą grupė parduos vos 99 bilietus – tiek, koks skaičius figūruoja ant jų naujausio darbo. Prekyba bilietais taip pat prasidės magišku laiku – vasario 9 d. 9.09 val.

„Albumą pristatysime vos saujelei žmonių dėl to, kad masiniai pristatymo koncertai ruošiami arenoms. Mūsų turas prasidės kovo 16 d., tuomet lankysimės ir Kaune, ir Vilniuje. Džiaugiamės, kad turime progą savo naują muziką išbandyti skirtingose erdvėse. Pradžiai norėjosi intymesnio bendravimo su žmonėmis. Tai naujos mūsų dainos ir jomis pirmiausia norisi pasidalint su artimiausiais žmonėmis“, – neįprastą sprendimą paaiškina „G&G Sindikatas“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis