2022 05 23

G.Vagelis pasirašė sutartį su didžiausia pasaulyje muzikos leidybos kompanija

Lietuvių atlikėjas ir dainų autorius Gabrielius Vagelis pradeda naują muzikinės karjeros etapą. Atlikėjas pasirašė sutartį su didžiausia muzikos leidybos kompanija – „Universal Music Group“.
Gabrielius Vagelis
Gabrielius Vagelis / Ryčio Šeškaičio nuotr.

„Nors šį pasiūlymą gavau netikėtai, tai visuomet buvo viena mano didžiausių siekiamybių, mano širdis apsipylus džiaugsmu“, – apie gautą pasiūlymą dirbti su „Universal Music“ linksmai sakė atlikėjas.

„Universal Music Group“ dirba su populiariausiais atlikėjais kaip: Lady Gaga, Justin Bieber, Rihanna, The Weeknd, Taylor Swift bei daugybe kitų, pasaulinį pripažinimą pelniusių, ryškiausių muzikos pasaulio žvaigždžių. Pagrindinis „Universal“ kompanijos tikslas Baltijos regione – dirbti ir su vietos atlikėjais, nes visose Baltijos šalyse vietinės muzikos rinkos yra tikrai stiprios.

Ko gali tikėtis tavo gerbėjai iš šio naujo, muzikinio etapo?

„Gabrieliaus, kokį jie pažįsta, bet kartu ir augantį Gabrielių, galbūt šiek tiek besikenčiantį, bet per daug nenutolstantį nuo to, koks jis buvo ir anksčiau. Pakelsim kartelę į dar aukštesnį lygį“, – apie naujo etapo planus pasakoja Gabrielius.

Asmeninio albumo nuotr./Gabrielius Vagelis
Asmeninio albumo nuotr./Gabrielius Vagelis

Kokią žinutę savo kūryba norėtum perteikti klausytojams?

„Muzika ir šiaip visas menas man yra apie jausmą, ką jaučiu. Siekiu, kad klausytojai pajustų mano kūrybą, galbūt joje atpažintų save ar tam tikras savo gyvenimo situacijas ir dainas interpretuotų pagal save“, – kalbėjo atlikėjas.

Naujas, vasara alsuojantis Gabrieliaus Vagelio singlas, sukurtas Berlyne, bendradarbiaujant su švedų prodiuseriu Kim Wennerström, pasirodys jau šį penktadienį – gegužės 27 d. 9 val. Nepraleiskite!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis