Geriausi pirmosios meilės bučiniai: Olivia Rodrigo ir Billie Eilish
Du puikūs pasirodymai, kurie buvo per daug geri, kad atrodytų nereikšmingi, – Olivios Rodrigo „Drivers License“ ir Billie Eilish „Happier Than Ever“ – pora stipriausių ir dramatiškiausių praėjusių metų išsiskyrimo dainų – į pirmąją šou pusę įnešė labai reikalingo jausmo. (Užuojauta jauniems vyrams, apie kuriuos tariamai buvo parašytos šios dainos.) Nors, kaip įprasta, buvo neaišku, kokia šios ceremonijos tikslinė demografinė grupė, bet būtent jaunimas, o ypač šios jaunos moterys, nešusios aktualumo mantiją, įrodė, kad jų gyvas vokalas pakankamai stiprus, jog įtikintų visus popmuzikos skeptikus tarp ištikimųjų CBS televizijos žiūrovų.
Rodrigo nepavyko pasiekti visiškos Eilish 2020-ųjų sėkmės, mat laimėjo tik vieną iš savo nominacijų „Didžiojo ketverto“ kategorijose, taip pat nugalėjo geriausio naujo atlikėjo, geriausio popmuzikos vokalinio albumo ir geriausio popmuzikos solinio pasirodymo nominacijose. Tačiau tikėkimės, kad dažnas jos rodymas per Eilish roko sprogimą scenoje buvo labiau susijęs su jų dainų emocine giminyste, o ne bandymu primesti netikrą konkurenciją. 19-metė Rodrigo ir 20-metė Eilish tikriausiai turėtų priprasti prie šios scenos; „Grammy“ apdovanojimams labai pasisekė turėti jas abi.
– JOE COSCARELLI