„Kiekvienas projektas turi evoliucionuoti ir keistis, taip pat ir E.G.O. atėjo laikas atsikratyti „berniukų saldainiukų“ įvaizdžio ir parodyti savo pusę, kuri yra gerokai rimtesnė ir tiek muzikaliai, tiek vizualiai, kitokia, – pasakoja grupės lyderis Karolis Šliažas. – Naujasis ego įvaizdis buvo kuriamas ilgai, ieškojome kaip perteikti gerbėjams tai, kas išties esame, kuo gyvename, ir tai, ką atradom, tikrai džiugina.“
Paklausti apie artėjančią „Eurovizijos“ atranką, vaikinai entuziastingai šypsosi: „Taip, dalyvausime „Eurovizijos“ atrankoje, tik, priešingai nei praėjusiais metais, šiemet einame ne prisistatyti publikai, o kovoti dėl finalo ir galimybės atstovauti Lietuvai Ukrainoje. Esame paruošę dainą, kuria nuoširdžiai tikime ir kuri yra verta būti išgirsta daugybės žmonių.“
Apie ką bus naujoji daina ir koks sceninis pasirodymas laukia „Eurovizijos“ žiūrovų, vaikinai atvirauti neskuba, tačiau ambicingi planai išties intriguoja. „Ilgai dirbome prie naujo autorinio kūrinio, ieškojome kažko, kas tikrai būtų verta „Eurovizijos“ ir tai, ką sukūrėme, nuteikia labai pozityviai.“ – atvirauja „E.G.O.“ vaikinai.
„Eurovizijos“ atrankos prasideda jau sausio mėnesį, o kol kas – naujasis vaikinų įvaizdis, atsiskleidęs naujausioje grupės fotosesijoje.