2016 06 24

Grupės „Kitava“ naujas klipas tapo nuotykiu, o daina kviečia į laukus

Grupė „Kitava“ pristato naują dainą „Vėl eisim“ ir skiria ją Joninių šventei bei vasaros pradžiai. „Tai mūsų Joninių, vasaros pradžios ir atostogų dovana klausytojams. Ji nuotaikinga, pulsuojanti, kontrastuojanti, vaizdo klipas taip pat žaismingas, tad tikimės, kad klausytojams patiks“, – sako grupės lyderė, vokalistė Rasa Stoškuvienė.
Temos: 2 Joninės Muzika

Naujoji daina „Vėl eisim“ yra lyg įžanga į rudenį numatomą muzikinį projektą „Smetoniškos Lietuvos kareivio dienoraštis“. Rudenį grupė „Kitava“ švęs 15 metų gimtadienį, tad jam paminėti ruošia teatralizuotą koncertinę programą.

„Į mūsų rankas pateko tarpukario Lietuvos kareivio dienoraštis, kuriame jis surinko ir užrašė lietuvių liaudies dainas, prisiminimus, laiškų momentus.

Gali būti, kad kai kurios dainos ne tik užrašytos, bet jo paties ir sukurtos, tačiau dabar jau nesužinosime“, – pasakoja R. Stoškuvienė.

Naujosios dainos „Vėl eisim“ tekstą kitaviečiai rado būtent tame kareivio dienoraštyje, o muziką sukūrė patys.

„Dainoje esama kontrastų, persipynimų, nes girdime atgarsius iš praeities, o mūsų muzikavime – šiandienos pasaulį. Ši daina – tai, kas tikra, šviesu ir visada šalia mūsų – gamta, laukai, pievos. Juk tas laukų grožis ar tarpukariu, ar šiandien – toks pats. Reikia tik laiko juo pasigrožėti“, – kalba grupės vokalistė.

Daina „Vėl eisim“ – šiek tiek kitokia nei visa „Kitavos“ kūryba, tačiau kaip visada artima lietuviškajam folklorui.

Grupė nuolat ieško naujų muzikinių formų, naujų muzikinių sprendimų, tačiau rėmimasis folkloru išlieka esminiu grupės „Kitava“ bruožu.

Kaip linksmą nuotykį grupės nariai atsimena ir vaizdo klipo filmavimą. Klipo idėją sugalvojo patys kitaviečiai, o nufilmavo ir sumontavo Goda Mazrimaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis