Goda, kuo ši daina ypatinga?
Ši daina man labai brangi. Ji kaip kokia šilta antklodė, į kurią gali įsisiausti. Man ji apie tai, ko ilgiesi, bet negali susigrąžinti.
Kaip gimė ši daina?
Praeitą pavasarį labai daug rašiau, bet tekstų buvo daugiau negu dainų. Vieną vakarą, po ilgo pokalbio su albumo muzikos prodiuseriu Aurimu Vilkišiumi, įvyko lūžis. Supratau, kad turiu nustoti kolekcionuoti mintis ir tiesiog leisti sau dainuoti. Pradėjau įrašinėti balsą, sau pritardama muzikinės dėžutės melodija ir taip atsirado „Nepaleidi“.
Turiu padėkoti Aurimui, kad padėjo išpildyti šį kūrinį plačiau ir daugiau nei būčiau įsivaizdavusi. Taip pat Pauliui Pilypui, Marijai Astromskaitei ir Gabijai Baužaitei, kad prisidėjo savo balsais, kurie klausytoją palydi kažkur atgal į vaikystę. Taip pat Pedro Joaquim Borges, savo garso inžinieriui, kad uždėjo paskutinius akcentus ir suteikė dainai taip reikalingą raišką bei erdvę. Apskritai, džiaugiuosi, kad mane supa palaikantys žmonės, kurie vienaip ar kitaip formuoja mane ir mano muziką.
Papasakok apie dainos viršelį. Kas jį kūrė ir kuo jis ypatingas?
Šį viršelį kūriau su Evelina Audinyte ir Dan Hermouet. Evelina užfiksavo eilę puikių, jausmingų portretų, o vieną iš jų Dan atspausdino platinum palladium technika. Su Danu jau esame dirbę, kurdami cianotipijos vaizdo klipą. Platinum palladium spausdinimo technika ypatinga tuo, kad jos atspauduose yra ypatingai daug detalių. Veidai juose atgyja. Norėjau, kad klausytojai jaustų tą jautrumą, kuriuo pasižymi nuotrauka bei pati daina.
Kuo norėtum palinkėti klausytojams šia daina?
Norėčiau, kad leistumėte sau ištirpti šioje dainoje. Paleisti yra be galo sunku, bet taip jaustis yra žmogiška. Tikiu, kad ši daina gali palydėti mus į savęs priėmimą.