2013 04 16

Įvertinkite: Grupė „Movo“ gerbėjų teismui atiduoda naują dainą „Marijona“

Visai neseniai į Lietuvos muzikos scenos traukinį įšokusi trijulė „Movo“ beveik iškart laimėjo pirmąjį titulą – jaunų muzikantų konkurse „Garažas“ laimėjo II-ąją vietą ir specialų konkurso rėmėjų prizą. Prieš porą mėnesių jau buvo nominuota „T.Ė.T.Ė“ muzikos apdovanojimų „Metų roko grupės“ kategorijoje. O dabar pristato debiutinį albumą – „Mano aš“.
„Movo“
„Movo“ / Grupės archyvo nuotr.

„Kiekvienas žmogus turi tikrąjį savo aš – be kaukių, be apsimetinėjimo, be suvaržymų. Bet šie tikrieji aš dažniausiai būna niekam nematomi. Mes manome, kad mūsų klausytojai turi teisę pamatyti mus tokius, kokie esame,“ – albumo idėją komentavo „Movo“ vokalistas Linas Kubekas.

Grupės archyvo nuotr./„Movo“
Grupės archyvo nuotr./„Movo“

„Albumas „Mano aš“ – tikrųjų savęs atidavimas klausytojų teismui. Gal ir rizikuojame būti nesuprasti, bet toks atvirumas prieš klausytojus yra tai, ko patys nuolat visur ieškome – atvirumo ir tikrumo,“ – sakė grupės būgnininkas Mantas.

Prekybos vietas netrukus pasieksiantį albumą sudarys 11 kūrinių. Jo belaukiant, „Movo“ kviečia pasiklausyti vienos iš albumo „Mano aš“ dainų – „Marijona“.

„Tai daina apie mažo privincijos miestelio žmonių meilę, kuri yra tyresnė nei miestiečių, nesuvaržyta spūsčių gatvėse ir smogo tarp daugiaaukščių. Nuoširdi, galbūt naivoka, bet tikra ir atvira,“ – paaiškino Linas.

Grupė „Movo“ jau balandžio 26 dieną pradeda koncertinį turą, kuris bus skirtas naujojo albumo pristatymui. „Movo“ planuose – aplankyti 6 Lietuvos miestus, kuriuose vyksiančių koncertų metu „Movo“ gerbėjai ir muzikos ieškotojai galės gyvai išgirsti albume skambančias dainas ir pasinerti į jaunų, bet jau pripažintų muzikantų kūrybinius ieškojimus.

Mažiau kalbų ir daugiau darbų - atiduodame grupės „Movo“ dainą „Marijona“ į jūsų ausų teismui:

VIDEO: MOVO daina „Marijona“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis