15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 06 21

Jono Nainio ir Jazzu dainos „I Should Have Known“ klipo premjera: jau susidomėjo užsienio televizija

Šią savaitę didžiausia Lenkijos televizija pradėjo rodyti Jono Nainio ir Jazzu dainos „I Should Have Known“ vaizdo klipą. Naujasis video šiuo metu kasdien yra transliuojamas po keturis kartus ir ateityje turi visas galimybes tapti vienu iš populiariausių šios vasaros vaizdo klipų.
Jovani ir Jazzu
Jovani ir Jazzu / Vaizdo klipo nuotr.

Naująjį vaizdo klipą transliuoti panoro ir kitų Europos šalių televizijos – vaizdo klipas jau atiduotas ir pagrindiniams televizijos kanalams Didžiojoje Britanijoje.

„Mintis nufilmuoti vaizdo klipą gimė spontaniškai. Turėjome vos porą dienų, per kurias reikėjo spėti atlikti visus reikalingus darbus“, – sako Jonas Nainys.

„Klipo idėja paprasta – norėjome perteikti pagrindinę dainos mintį ir nuotaiką nekurdami sudėtingų scenarijų. Atrodo, kad rezultatas patiko ne tik mums.“

Organizatorių nuotr./Justė Arlauskaitė-Jazzu ir Jonas Nainys-Jovani
Organizatorių nuotr./Justė Arlauskaitė-Jazzu ir Jonas Nainys-Jovani

Dainos „I Should Have Known“ pasaulinė premjera įvyko populiariausios Lenkijos radijo stoties „RMF FM“ eteryje. Pristatymui buvo skirtas ypatingas dėmesys, nes talentingų lietuvių tandemo ankstesnis darbas – kūrinys „Keep It To Myself“ ilgą laiką karaliavo klausomiausios lenkų radijo stoties hitų sąrašo viršūnėje.

Jovani ft. Jazzu dainos „I Should Have Known“ vaizdo klipas:

VIDEO: Jovani feat. Jazzu - I Should Have Known (Official Video)

Daina „YouTube“ kanale surinko net 11 milijonų perklausų, be to, ją įvertino didžiausia pasaulyje įrašų kompanija „Universal Music“, įtraukusi kūrinį į specialų rinkinį.

Nuo šiandien naująjį Jovani ir Jazzu klipą „I Should Have Known“ jau gali matyti ir mūsų šalies melomanai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais